Fandom

Krypta

Łącznościowiec Enklawy

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fallout 2 postać
Łącznościowiec Enklawy
Oficer.png
Rasa:

Człowiek

Powiązanie:

Enklawa

Rola:

Łącznościowiec

Lokacja:

Platforma Wiertnicza

Występowanie:

Fallout 2

Aktor:

Kevin Michael Richardson

Łącznościowiec Enklawy - żołnierz Enklawy, przebywający na Platformie Wiertniczej, nadzorujący środki łączności. Rozmowa z nim jest możliwa poprzez dostęp do PoseidoNetu z elektrowni w Gecko.[1]

Rozmowa Edytuj

Obraz rozmówcy przesyłany jest jednostronnie z Enklawy do Gecko, co skutkuje dopytywaniem się łącznościowca z kim rozmawia. W trakcie rozmowy można dowiedzieć się m.in. ogólnie o położeniu Enklawy. W przypadku ujawnienia w rozmowie, że bohater znajduje się w Gecko, żołnierz informuje o wysłaniu zespołu szturmowego w celu zabicia rozmówcy. Możliwe jest tylko jedno połączenie z Enklawą. Kolejne próby połączeń są blokowane, po kilku bezowocnych próbach terminal zaczyna razić prądem.

Ciekawostki Edytuj

  • Na podstawie tej rozmowy, twórcy modyfikacji stworzyli unikalne zdarzenie, polegające na napotkaniu żołnierzy Enklawy w pobliżu Gecko, albo przy wejściu do elektrowni Gecko (spory oddział wraz z Lataczem; przy dużym stopniu charyzmy lub retoryki można stamtąd odejść, ewentualnie ukraść amunicję i broń; oddział pozostaje na miejscu zdarzenia przez 2 tygodnie).

WystępowanieEdytuj

Łącznościowiec Enklawy występuje jedynie w Fallout 2.

Przypisy Edytuj

  1. Należącej do Poseidon Oil.

Więcej w Fandom

Losowa wiki