Fandom

Krypta

Łupieżcy

3375stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Organization
Łupieżcy
Łupieżca.png
Przywódcy:

Albert Lamore
Rodger Gaire
Glenda Close
Tobias Peste

Kwatera główna:

Newton

Łupieżcy - grupa bandytów działająca na terenie dawnego stanu Kansas.

OpisEdytuj

W przeciwieństwie do pospolitych bandytów operujących na stosunkowo niewielką skalę, nękając głównie lokalne społeczności, Łupieżcy to świetnie zorganizowana grupa o hierarchii wojskowej, której głównym celem jest poszukiwanie przedwojennej technologii. Sama technologia jest dla nich nie tylko orężem lecz również religią: wszelkie bowiem przedmioty, broń czczą jak święte relikwie, a ich bogami są np. Panasonic czy Sony. Łupieżcy przeczesujący Pustkowie i ruiny miast stanowią spore zagrożenie z racji posiadania bardzo nowoczesnego sprzętu w postaci m.in. karabinów Steyr, Działek obrotowych Oprawca, granatów pulsacyjnych czy innej broni energetycznej. Siedziba ruchu znajduje się z mieście Newton, gdzie znajduje laboratorium, w którym naukowcy badają i wytwarzają technologię oraz broń. Jak wielkie jest ich poświęcenie świadczy fakt, iż dowiedziawszy się o zniszczeniu Androida w Junction City, natychmiast ruszył spory oddział by odzyskać chociaż części nieznanej techniki.

HistoriaEdytuj

Około 2198 obóz w Newton został zaatakowany przez znaczny kontyngent robotów Kalkulatora. Delegacja ruchu zwróciła się do Wschodniego Bractwa Stali o pomoc w odbiciu miasta , a przede wszystkim uratowania czworga wysokich dostojników organizacji: (Albert Lamore, Rodger Gaire, Glenda Close i Tobias Peste), którzy zabarykadowali się w różnych miejscach na terenie miasta. W zamian zaoferowano dostęp do dokumentacji i prototypu nowej broni skutecznie niszczącej roboty. Po tym jak drużyna dowodzona przez Wojownika oswobodziła Newton , kilkoro Łupieżców postanowiło wstąpić w szeregi Bractwa by móc walczyć z „Grozą z Zachodu” jak nazwano pochód armii robotów Kalkulatora.

Choć akcją oswobodzenia siedziby Bractwo nawiązało oficjalne kontakty z Łupieżcami, będącymi do niedawna wrogiem , to jednak Starszyzna podeszła do tego nieco sceptycznie. Inni pozostali przy życiu Łupieżcy z Newton zostali zamknięci tymczasowo w obozach dla internowanych by czekać na dalszy obrót spraw.

WystępowanieEdytuj

Łupieżcy występują jedynie w Fallout Tactics.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki