Fandom

Krypta

5.56mm

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Gametitle-FO3.pngGametitle-FOT.png
Gametitle-FO3.pngGametitle-FOT.png

Amunicja 5.56mm jest rodzajem amunicji do broni lekkiej w Fallout 3 i Fallout Tactics. Nazwa pochodzi od średnicy pocisku.

Fallout 3Edytuj

amunicja
5.56mm Round
5 56mm Round.png
Waga:

0

Cena:

1

Base id:

00004240
00078CC4 (specjalna wersja Jericho)

Amunicja 5.56mm jest jednym z najczęściej spotykanych typów amunicji, zaraz obok 10mm i Kaliber .32. Po zadaniu Wody Życia większość przeciwników będzie używać karabinów szturmowych częściej niż karabinów myśliwskich.

Gdzie znaleźć Edytuj

5.56mm można znaleźć w skrzyniach z amunicją w obozach bandytów, najemników Kompanii Szpona i supermutantów. Na początku gry 5.56mm wydają się rzadkie, jednak można je szybko zdobyć na przykład inwestując w karawany lub wymieniając się z Casdinem.

Bronie używające tej amunicjiEdytuj

Fallout: New VegasEdytuj

amunicja
5.56mm Round
5 56mm Round.png
Waga:

0

Cena:

1

Base id:

00004240

Amunicja kalibru 5,56 jest najczęściej spotykanym rodzajem amunicji karabinowej na Pustkowiach Mojave. Pojawia się ona praktycznie na samym początku (możliwa do zakupienia w sklepie wielobranżowym prowadzonym przez Cheta w Goodsprings.

Gdzie znaleźć Edytuj

5,56 można znaleźć praktycznie u każdego kupca handlującego amunicją w grze. Żołnierze RNK posiadają zazwyczaj znaczne jej ilości, gdyż ich podstawową bronią (oprócz noży i pistoletów kaliber 9mmstandardowe karabiny wojskowe, wykorzystujące tą amunicję. Od czasu do czasu będą ich również używać zabójcy z Legionu Cezara. Występują czasem także u bandytów lub mieszkańców miast, zazwyczaj wówczas, kiedy ci posiadają karabiny na gryzonie.

Bronie używające tej amunicjiEdytuj

Fallout TacticsEdytuj

amunicja
5.56mm
Plik:Fot556ammo.gif
Rodzaj Amunicji:

5.56mm

Amunicja w magazynku:

30

Penetracja:

+0%

Obrażenia:

+0%

Waga:

1 lbs.

Cena:

n/a

Bronie używające tej amunicjiEdytuj

Amunicja w Fallout 3
Amunicja w Fallout Tactics

Więcej w Fandom

Losowa wiki