Fandom

Krypta

APC

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

APC
APC krypta.png
Lokacja:

St. Louis

APC (Armoured Personnel Carrier) - transporter opancerzony, pojazd w Fallout Tactics.

KonstrukcjaEdytuj

Ten zaprojektowany niemal od podstaw przez Wschodnie Bractwo Stali wzmocniony transporter opancerzony jest używany do transportu cennych materiałów, żołnierzy na pole bitwy, jako wóz ewakuacji medycznej oraz pojazd dowódczo – sztabowy. Na podwoziu zamontowano opancerzoną kabinę kierowcy oraz przedział transportowo-pasażerski mogący pomieścić osiem osób. Posiada pancerz średniej grubości, który chroni załogę przed większością konwencjonalnych ataków i zapewnia częściową ochronę przed bronią energetyczną. Jego jedyną wadą jest niewielka prędkość.

Jeden z pojazdów APC około roku 2198 został przebudowany tak aby mógł przewieźć Bombę atomową, pozyskaną wcześniej w Kansas City. W ten sposób otwarto wrota Krypty 0 znajdujące się u podnóża Góry Cheyenne.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego konstrukcja jest niemalże taka sama, jak w niemieckim ciągniku gąsienicowym Steyr RSO z okresu II Wojny Światowej i prawdopodobnie na nim wzorowali się twórcy podczas opracowywania tego transportera.

WystępowanieEdytuj

Pojazd APC występuje wyłącznie w grze Fallout Tactics i jest dostępny w mieście St. Louis. Z kolei jego przebudowana wersja jest dostępna w lokacji Góra Cheyenne.

Więcej w Fandom

Losowa wiki