Fandom

Krypta

Adytum

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fallout settlement
Adytum
Icon settlement large.png
Fo1 Boneyard Adytum.png
We wnętrzu:

Gruzy

Oznaczenie na mapie:

Adytum

Przywódca:

Jon Zimmerman

Frakcje:

Regulatorzy
Ostrza (opcjonalnie)

Adytum - małe przemysłowe miasteczko zlokalizowane w południowej części Gruzów Los Angeles.

CharakterystykaEdytuj

Rzeczą najbardziej rzucającą się w oczy w miasteczku, jest podwójny stalowy płot otaczający osadę. Burmistrz miasta - Jon Zimmerman, pilnuje by każdy mieszkaniec był nakarmiony i miał pracę. W utrzymywaniu porządku publicznego pomaga mu grupa strażników zwanych jako Regulatorzy.

Głównym produktem Adytum jest amunicja: manufaktura ją wytwarzająca jest pod kierownictwem chemika o imieniu Miles, który wytwarza proch i spłonki, a następnie mechanik Smitty wypełnia nimi zużyte łuski po nabojach. Handel amunicją odbywa się z leżącym kilka dni drogi od Adytum miastem Hub. Po tym jak farma hydroponiczna została uszkodzona, z Hub importuje się głównie żywność.

Adytum jest też domem kilkorga szabrowników (dowodzi nimi Sammael), przeczesujących Gruzy LA w poszukiwaniu zaginionych skarbów.

Gdy powstaje Republika Nowej Kalifornii, Adytum dołącza do niej będąc głównym miastem stanu Los Angeles. Od tej pory jest nazywane Nowym Adytum.

Występujący NPCEdytuj

WystępowanieEdytuj

Adytum występuje w Fallout, oraz jest wspomniane w Fallout: New Vegas.

Gruzy Los Angeles

Więcej w Fandom

Losowa wiki