Fandom

Krypta

Agricola

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Mini-FOV Logo.png Ten fragment bazuje na Van Buren i nie jest potwierdzony przez kanon Fallouta.
Agricola.jpg

Szkic koncepcyjny

Charakterystyka Edytuj

Roboty klasy Agricola budowane były przed Wielką Wojną, służąc do likwidacji zanieczyszczeń radioaktywnych w kopalniach uranu i miejscach jego obróbki. Są one solidnie zbudowane o niesamowicie wytrzymałym pancerzu, chroniącym wewnętrzne obwody i mechanizmy przed uszkodzeniem w wyniku promieniowania.

Działanie Edytuj

Zbiórka odpadów odbywa się za pomocą tuby połączonej z pompą próżniową, kierującą nieczystości do kanistra zainstalowanego w korpusie robota. Roboty uzbrojone są w broń wykorzystującą impuls elektromagnetyczny, przez co są bardzo niebezpieczne dla innych robotów. Wyposażone są także w wiertła i palniki laserowe służące do kruszenia skał. Wykorzystane zostały również przeciw ludziom, z całkiem dobrym skutkiem.

Lokalizacje Edytuj

Są często odnajdywane w miejscach gdzie wydobywano i przetwarzano rudę uranu (np.Burham Springs), lub na składowiskach odpadów radioaktywnych.

WystępowanieEdytuj

Roboty Agricola miały pojawić się w projekcie Van Buren, anulowanym Fallout 3 produkowanym przez Black Isle .

Więcej w Fandom

Losowa wiki