Fandom

Krypta

Albert Lamore

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Albert Lamore jest jednym z NPC przebywającym na terenie miasta Newton, wraz z trzema innymi wysokimi przedstawicielami ruchu Łupieżców. Czasowo dołącza do drużyny Wojownika.

Jest Pierwszym Ambasadorem Ruchu Łupieżców. Uczciwy fanatyk religijny, dba o swój lud i swoja religię.

Cechy postaciEdytuj

Rasa: Człowiek, Płeć: Facet, Wiek:19, Poziom:11 , Ranga: Kadet,

Atrybuty główne

Atrybuty pochodne

Umiejętności: Pierwsza pomoc 140%, Handel 132%, Hazard 151%

Profity: Dawca życia, Miotacz.

CytatyEdytuj

  • Sytuacja zmusiła mnie do rozmowy z wami. My Łupieżcy nigdy nie przepadaliśmy za bractwem, ale te mechaniczne szkarady zdziesiątkowały nas. Jako ambasador naszej organizacji proponuję wam prosty układ. Wy uratujecie naszych ludzi, a my podzielimy się z wami świętą Technologią. Jeśli odmówicie Bractwo będzie musiało kontynuować walkę swą prymitywna bronią. Po waszych oczach widzę, że się zgadzacie. A więc dobrze, przyłączę się do was, dopóki nie dotrzemy do punktu ewakuacyjnego.
  • Widzę, że można ufać obietnicom bractwa. Zastanawiam się czy te obietnice są tak trwałe, jak pragnienie sprawowania władzy w tym regionie? Od jakiegoś czasu obserwujemy ekspansję waszej organizacji. Współpracujemy z wami tylko z powodu tych piekielnych maszyn spod znaku SzatanSoft. Modlę się w nadziei, że nie poświęciłem wolności mojego ludu.

WystępowanieEdytuj

Albert Lamore występuje tylko w grze Fallout Tactics.

Więcej w Fandom

Losowa wiki