FANDOM

Andale - niewielkie miasteczko położone w południowej części Stołecznych Pustkowi, między Waszyngtonem na wschodzie, Tenpenny Tower na zachodzie i ruinami Fiarfax na północy. Zamieszkiwane jest przez rodziny kanibali.

Historia

Zobacz też: Nasz mały sekret

Andale jest uznawane przez mieszkańców jako "najlepsze miasto w Virginii. Jednak miasto ma pewien mroczną tajemnicę. Otóż cztery rodziny przetrwały nuklearną wojnę. Postanowiły dalej mieszkań w Andale. Gdy ich zapasy żywności się skończyły a ludzie zaczęli umierać, aby przetrwać mieszkańcy Andale zaczęły stosować praktyki kanibalizmu oraz kazirodztwa.

Tak więc morderstwa i konsumpcje podróżnych stały się tradycją rodzin w Andale przekazywaną z pokolenia na pokolenie. Willy Wilson mówi że Stowarzyszenie Właścicieli Domów nie wpuszcza przypadkowych ludzi do miasta. Do 2277 roku dotrwały tylko dwie rodziny: Wilsonów i Smithów.

Budynki

Mieszkańcy

Przedmioty godne uwagi

  • Nuka-Cola Quantum - w wywróconej ciężarówce pod autostradą na północ od Andale. Są tam także narkotyki i zapasy medyczne.

Powiązane zadania

Notatki

  • Mając profit Kanibal pojawią się dodatkowe opcje dialogowe.
  • Klucz do szopy znajduje się w domu Wilsona na dole na radiu i na górze w sypialni na szafce nocnej obok łóżka. Klucz do piwnicy Smithów znajduje się w domu Smithów w sypialni na szafce nocnej. Zabranie klucz wiąże się z kradzieżą.
  • W dodatku Broken Steel można przeczytać w terminalu Bigsley'a że został wysłany oddział do Andale aby dostarczyć Aqua Pura, ale oddział ten już nie wrócił.
  • Staruszek Harris mówi wszystkim, aby trzymali się z dala od Andale, jednak jest to sprzeczne z ilością jedzenia w Andale.

Występowanie

Andale występuje jedynie w Fallout 3.

Andale
Ważne miejsca w Fallout 3