FANDOM

osada
Andale
Andale
Andale loc
oznaczenie na mapie

Andale

budynki

Szopa ogrodowa
Dom Staruszka Harrisa
Dom Wilsonów
Dom Smithów

przywódca

Jack Smith
Bill Wilson

zadanie

Grzybowa wymiana
Nasz mały sekret

Mapa andale
Andale - niewielkie miasteczko położone w południowej części Stołecznych Pustkowi, między Waszyngtonem na wschodzie, Tenpenny Tower na zachodzie i ruinami Fiarfax na północy. Zamieszkiwane jest przez rodziny kanibali.

Historia

Zobacz też: Nasz mały sekret

Andale jest uznawane przez mieszkańców jako "najlepsze miasto w Virginii. Jednak miasto ma pewien mroczną tajemnicę. Otóż cztery rodziny przetrwały nuklearną wojnę. Postanowiły dalej mieszkań w Andale. Gdy ich zapasy żywności się skończyły a ludzie zaczęli umierać, aby przetrwać mieszkańcy Andale zaczęły stosować praktyki kanibalizmu oraz kazirodztwa.

Tak więc morderstwa i konsumpcje podróżnych stały się tradycją rodzin w Andale przekazywaną z pokolenia na pokolenie. Willy Wilson mówi że Stowarzyszenie Właścicieli Domów nie wpuszcza przypadkowych ludzi do miasta. Do 2277 roku dotrwały tylko dwie rodziny: Wilsonów i Smithów.

Budynki

Mieszkańcy

Przedmioty godne uwagi

  • Nuka-Cola Quantum - w wywróconej ciężarówce pod autostradą na północ od Andale. Są tam także narkotyki i zapasy medyczne.

Powiązane zadania

Notatki

  • Mając profit Kanibal pojawią się dodatkowe opcje dialogowe.
  • Klucz do szopy znajduje się w domu Wilsona na dole na radiu i na górze w sypialni na szafce nocnej obok łóżka. Klucz do piwnicy Smithów znajduje się w domu Smithów w sypialni na szafce nocnej. Zabranie klucz wiąże się z kradzieżą.
  • W dodatku Broken Steel można przeczytać w terminalu Bigsley'a że został wysłany oddział do Andale aby dostarczyć Aqua Pura, ale oddział ten już nie wrócił.
  • Staruszek Harris mówi wszystkim, aby trzymali się z dala od Andale, jednak jest to sprzeczne z ilością jedzenia w Andale.

Występowanie

Andale występuje jedynie w Fallout 3.

Andale
Ważne miejsca w Fallout 3