Fandom

Krypta

Android (Fallout Tactics)

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Android
FOT Robot Humanoidalny.png
Rasa:

Robot

Powiązanie:

Kalkulator

Rola:

Robot bojowy

Występowanie:

Fallout Tactics

Android Serii C-27 - człowiekowaty robot o rozmiarach dużego człowieka, stanowiący trzon armii Kalkulatora.

CharakterystykaEdytuj

Seria androidów powstała przed Wielką Wojną w firmie Acme na zamówienie rządu Stanów Zjednoczonych nr 10056-567. Ze względu na cięcia budżetu ze strony Departamentu Obrony dla Krypty 0 (spowodowane fałszywym poczuciem bezpieczeństwa), wiele ważnych systemów zapasowych nie zostało włączonych do systemów.

Androidy nie zostały zaprojektowane do infiltracji środowisk ludzkich, lecz do adaptacji z ludzką technologią i uzbrojeniem. Mogą używać dowolnego ludzkiego sprzętu, który posiada interfejs RS-231.5, powszechnie stosowany w wielu urządzeniach. Część z nich posiada dodatkowe wyposażenie takie jak: Tarcza EMP, będąca systemem ochrony przed atakami elektromagnetycznymi, Komputer celowniczy, poprawiający celność, czy Oprogramowanie Beta, podnoszące ilość umiejętności głównych do czterech. Ich uzbrojenie pochodzi głównie z arsenału Krypty 0. Są zaprogramowane do eksterminacji wszelkich form życia w ramach "protokołu pacyfikacji".

Podczas operacji Bractwa Stali wymierzonej przeciw Kalkulatorowi, jeden android - HR 1205 został uwolniony ze stacji naprawczej 10.92 i wstąpił w szeregi zakonu.

WystępowanieEdytuj

Ten typ androida występuje jedynie w Fallout Tactics.

Więcej w Fandom

Losowa wiki