Fandom

Krypta

Aradesh

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fallout postać
Aradesh
Aradesh.png
Rasa:

Człowiek

Powiązanie:

Republika Nowej Kalifornii

Rola:

Założyciel Cienistych Piasków, Prezydent

Lokacja:

Cieniste Piaski

Rodzina:

Tandi (córka) Hoss (wnuk)

Aradesh - założyciel i przywódca Cienistych Piasków, ojciec Tandi oraz jeden z założycieli Republiki Nowej Kalifornii.

Głosu w Fallout użyczył mu Tony Shalhoub.

BiografiaEdytuj

Kryptę 15 zamieszkiwali ludzie o skrajnie różnych poglądach, po otwarciu Krypty jej mieszkańcy podzielili się na 4 grupy. Przywódcą jednej z nich, pokojowo nastawionej był właśnie Aradesh.

W 2142 za pomocą G.E.C.K.A założył on Cieniste Piaski, które w szybkim czasie stało się dobrze prosperującą osadą, którą od czasu do czasu najeżdżali dawni towarzysze z Krypty, którzy założyli różne bandyckie bandy oraz radioskorpiony.

Problemy te Aradeshowi pomógł rozwiązać Przybysz z Krypty, uratował również jego córkę. w 2186 roku, razem z córką oraz Sethem założył Republikę Nowej Kalifornii i aż do śmierci był jej prezydentem.

Aradesh, nigdy nie ufał przybyszom takim jak Przybysz z Krypty. Stosunek do przybysza zmienił gdy ten uratował jego córkę Tandi z rąk bandytów.
5.png

Powiedz mi o...Edytuj

Gracz zapytać Aradesha o następujące rzeczy:

WystępowanieEdytuj

Aradesh występuje w Fallout jako Gadająca Głowa. Wspomniany zostaje w Fallout 2, a jego podobizna występuje na 5 dolarowych banknotach RNK w Fallout: New Vegas.

GalleryEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki