FANDOM

Broken Steel postać
Bigsley
Bigsley
Rasa:

Człowiek

Powiązanie:

Bractwo Stali Ruin Stolicy

Rola:

Skryba

Lokacja:

Pomnik Jeffersona

Występowanie:

Broken Steel

Ref id:

xx003846

Base id:

xx00382d

Bigsley - to skryba Bractwa Stali Ruin Stolicy zarządzający dystrybucją wody z Pomniku Jeffersona po aktywacji Projektu Oczyszczenie.

Biografia

Bigsley jest geniuszem, który z przepracowania stracił cierpliwość dla tych, którzy nie zdobyli jeszcze u niego szacunku. Z tego powodu przy pierwszym spotkaniu zachowuje się bardzo arogancko, oraz ciągle ubliża i obraża wszystkie osoby dookoła, zarówno swoich podwładnych, jak i Samotnego Wędrowca. Może się wydawać że wynika to ze stresu w pracy na stanowisku zarządcy dystrybucji wody, jednak po rozmowie z nim okazuje się, że wszystkie zakony skrybów w Cytadeli chciały się go pozbyć, a Pomnik Jeffersona stał się do tego okazją.

Stracił poparcie w Zakonie Miecza z powodu swoich modyfikacji karabinów laserowych, które zraniły kilku nowicjuszy (jak twierdzi, nie potrafili poradzić sobie ze zwiększoną mocą karabinu). Naraził się również skrybie Bowditchowi z Zakonu Tarczy, dlatego został przeniesiony do Zakonu Pióra. Tam natomiast stracił poparcie u skryby Jameson, gdyż wcześniej naraził Skrybę Yearling na zagrożenie życia każąc udać się jej do Biblioteki w Arlington. Podobnie jak wielu innych członków Bractwa ma wątpliwości co do sensu działań Starszego Lyonsa. Na koniec poczuł, że stracił nawet poparcie skryby Rotchilda, gdy ten przeniósł go do Oczyszczalnika, co Bigsley odczuwa niemal jak wygnanie.

Wyposażenie

Ubrania Broń Inne przedmioty Przy śmierci
Szata Skryby Bractwa Pistolet 10mm N99 - -

Występowanie

Skryba Bigsley występuje jedynie w dodatku do Fallout 3 pod tytułem Broken Steel.

Broken Steel (DLC)
]]