Fandom

Krypta

Brahmin Wood

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Brahmin Wood
Icon landmark.png
Brahmin wood mapa.jpg
Przywódca:

Ojciec plemienia Charon

Lekarze:

Szaman Hawkeye

Brahmin Wood - osada leżąca na przedmieściach zrujnowanego Chicago.

HistoriaEdytuj

Brahmin Wood to typowa osada występująca na pustkowiu, w której większość budynków stanowią ruiny przedwojennych budowli, naprędce naprawione przy pomocy tego co było pod ręką. Część zabudowy stanową również klasyczne namioty, a całość otoczona jest sięgającym prawie 2 metrowej wysokości metalowym płotem. Północna część wioski jest niezamieszkała, a znajdujące się tam resztki torów świadczą, iż w przeszłości przez ten teren biegła linia kolejowa. Ponadto wioskę od świata zewnętrznego oddziela sporej głębokości szerokości kanion, przez który prowadzi most. Społeczność osady stanowią dzikusi zajmujący się głównie hodowlą Brahminów, stąd najprawdopodobniej pochodzi nazwa miejsca. Ludności przewodzi wódz Charon. Mieszkańcy wierzą w Brahmińskiego boga losu.

W 2197 wioska została napadnięta przez bandytów, którym przewodził Horus. Wódz wioski poprosił Bractwo Stali o pomoc w eliminacji zagrożenia, zobowiązując się, iż część młodych mieszkańców zasili szeregi Bractwa. Bandyci zostali wypędzeni z wioski, ale niedługo po tym Charon został uprowadzony i uwięziony we Freeport.

Po wykonaniu zadania warto porozmawiać ze starszym oraz z szamanem, od których dostanie się skromną nagrodę.

Opis PrzejściaEdytuj

Na początku porozmawiaj ze starszym wioski.Udzieli ci on kilku informacji.Po rozmowie przejdź przez most i zabij bandytę z psem który stoi na przeciw ciebie.Po przeszukaniu jego ciała udaj sięna lewo od mostu.Zabij bandytę który stanie ci na drodze.Na pewno zobaczysz worki z piaskiem.Uważaj gdyż za nimi czają się bandyci.Najlepiej zajdź ich z boku Zszywaczem i twoją postacią.Po wyeliminowaniu ich przeszukaj ich ciała i zbadaj najbliższy budynek.Przeszukaj skrzynie i udaj siędo 2 budynku.Włącz opcję skradania i zakradnij się do bandyty.Seria z MP5 waszego bohatera lub strzelby zszywacza powinna go unieszkodliwić.Szybko otwórz furtkę i zabij bandytę za ścianą.Zbadaj namiot i idź dalej.Zostaniesz zaatakowany przez bandytę i 2 psy.Przeszukaj ciało bandyty Zszywaczem i weź Berettę Silverhawk.Po zamianie broni zdobądź strażnicę.Potem zdobądź ufortyfikowany budynek.Przebij się przez ruiny i wejdź do dużego namiotu.Zabij bandytów i zabierz klucz do furtki z ciała przywódcy.Furtka znajduje się koło namiotu.Wycofaj się i idsłuchaj podsumowania.

WystępowanieEdytuj

Brahmin Wood występuje wyłącznie w grze Fallout Tactics, gdzie jest pierwszą lokacją z jaką gracz ma do czynienia.

Misje w Fallout Tactics

Więcej w Fandom

Losowa wiki