FANDOM

lokacja
Bunkier Ocalałych
Bunkier ocalałych
we wnętrzu

Pustkowia Mojave

frakcje

Ocalali z Enklawy

zadanie

"For Auld Lang Syne"

ref ID

000dae0a (zewnątrz)
001591d5 (wewnątrz)

Bunkier Ocalałych - niewielka placówka Enklawy służąca do tankowania lataczy w trakcie ich przelotu nad terytoriami Mojave. Znajduje się w pobliżu Stacji Strażników Foxtrot oraz Jacobstown.

Historia

Jakiś czas po zniszczeniu Platformy Wiertniczej, Republika Nowej Kalifornii zajęła Navarro zmuszając Enklawę do rozproszenia się i ucieczki. W czasie gdy wielu zostało pojmanych, lub przeniosło się do miast, kilku członków którym udało się uciec, schroniło się właśnie w tym bunkrze.

Zabezpieczyli bunkier hasłem i już więcej się w nim nie pojawili. Każdy poszedł w swoją stronę zapominając o przeszłości. Gracz wykonując zadanie For Auld Lang Syne, może zdobyć hasło do bunkra, które brzmi: "Drodzy starzy przyjaciele, pamiętajcie Navarro".

Wygląd

Układ bunkra podobny jest do tego z Ukrytej Doliny. Jego wyposażenie jednak i wygląd są bardziej charakterystyczne dla Enklawy. W środku znajduje się sprzęt znany z Raven Rock. W środku znajduje się sprawny Latacz oraz sześć pancerzy wspomaganych Enklawy chronionych przez pole siłowe.

Oprócz tego, za hangarem znajduje się mała sala odpraw, w której planuje się akcje.

Występowanie

Bunkier Ocalałych występuje jedynie w Fallout: New Vegas.

Symbolenklawy Enklawa Symbolenklawy