Fandom

Krypta

Canyon City

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Location
Canyon City
Icon landmark.png
Mapa canyon city.jpg
Frakcje:

Kalkulator

Canyon City - miasteczko położone na pograniczu stanów Kansas i Kolorado w którym znajdowała się fabryka robotów Kalkulatora.

HistoriaEdytuj

Pod koniec 2197 potwierdziły się obawy Starszych Wschodniego Bractwa Stali , iż na pustkowiu istnieje dużo fabryk robotów , wykorzystujących przedwojenne kompleksy przemysłowe. Wyjątkowo skupione są wokół wielkiej góry w obszarze zwanym jako Colorado Springs. Część tych instalacji znajduje się również w dawnym stanie Kansas .

Jednym z takich miast jest Canyon City , gdzie roboty założyły zakłady naprawcze dla uszkodzonych w walce maszyn . Kiedy dowództwo Wschodniego Bractwa Stali dowiedziało się o istnieniu kompleksu, znajdującego się stosunkowo blisko nowej siedziby zakonu – Bunkra Epsilon, postanowiło go niezwłocznie zniszczyć. Z powodu znacznej wielkości bazy naprawczej, postanowiono problem rozwiązać poprzez zniszczenie samo naprawialnych generatorów prądotwórczych. Ponadto oddział mający wykonać powyższe zadanie, zebrał na terenie kompleksu sporo interesujących informacji na temat Kalkulatora, ze znajdujących się tam terminali komputerowych.

Wykonanie misjiEdytuj

Do napisania

WystępowanieEdytuj

Canyon City występuje tylko w grze Fallout Tactics.

Misje w Fallout Tactics

Więcej w Fandom

Losowa wiki