Fandom

Krypta

Centaur

3381stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Centaury - zniekształcone, zmutowane stwory, powstałe w wyniku eksperymentów z FEV. Na zachodnim wybrzeżu Centaury zostały stworzone przez Mistrza. Razem z supermutantami stanowiły część Armii Mistrza, jednak nie były ani trochę inteligentne i samodzielne. Na wschodzie Centaury powstawały w Krypcie 87, gdzie również współdziałały z supermutantami. Były one jednak "stworzone" tylko z ludzi.

Rodzaje CentaurówEdytuj

Centaury dwugłowe (Fallout, Fallout 2)Edytuj

Zobacz też: Centaur (Fallout, Fallout 2)

Centaur

Zostały stworzone przez wirus FEV z mieszanki psów, brahminów, ludzi i innych zwierząt wrzuconych do kadzi z FEV. Poruszają się niezgrabnie, są bardzo wytrzymałe a w większych grupach bardzo groźne. Powodują zatrucie u swojej ofiary. Stanowiły część armii Mistrza, gdzie współpracowały z supermutantami. Można je spotkać tylko w Fallout i Fallout 2.

CentauryEdytuj

Zobacz też: Centaur (Fallout 3)

Centaur f3pl.png

Stworzone zostały z ludzi. Mają jedną głowę i język z którego "wypluwają" toksyczne substancje, którymi zatruwają swoje ofiary. Na wschodzie kraju, powstawały w Krypcie 87. Występują w Fallout 3 i Fallout: New Vegas.

Są one wymagającymi przeciwnikami na odległość z bliska nie stanowią żadnego zagrożenia

W terminalu Moiry Brown można przeczytać, że prawdopodobnie umieją mówić z powodu bardzo dobrze "wyewoluowanego" języka.

Ewoluujący CentaurEdytuj

Zobacz też: Ewoluujący Centaur

Ewocentaurkryptpl.png

Są one w bardziej zaawansowanym stopniu ewolucji od swoich braci. Są masywniejsze, większe i groźniejsze. Również mają język, którym atakują swoich wrogów z dalszych odległości.

WystępowanieEdytuj

Centaury występują w grach Fallout, Fallout 2, Fallout 3 i Fallout: New Vegas.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki