FANDOM

Gametitle-FO3 OA
Gametitle-FO3 OA
Chińczy na tle flagi

Chińscy Żołnierze (ang. Chinese Soldiers) są ostoją Chińskiej Armii oraz głównymi przeciwnikami w dodatku Operacja Anchorage dla gry Fallout 3.

Rodzaje

Chiński żołnierz

Standardowe jednostki naziemne które spotykasz podczas symulacji. Zazwyczaj uzbrojone w Karabin szturmowy, oraz wyposażone w Winterized Chinese Jumpsuit. Jak każdą inną postać w symulacji, nie jest możliwe przeszukiwanie zwłok żołnierzy, ponieważ znikają zaraz po śmierci.

Chiński żołnierz jest najbardziej powszechnym wrogiem w symulacji, pojedyncze jednostki nie stwarzają większego zagrożenia, ale mogą stanowić zagrożenie w grupkach po 4-5 osób. Są bardzo dobrzy w celowaniu, lecz stosunkowy słabi w skradaniu (chociaż i tak lepsi od Amerykański jednostek naziemnych), przez co łatwo ich zabić poprzez Krytyczny atak z zaskoczenia. Są słabsi od ich Amerykańskich odpowiedników, a zwłaszcza żołnierzy w Pancerzach Wspomaganych, ale przewyższają ich liczebnością.

Chińscy żołnierze są podobni do Bandytów lub (na wyższych poziomach) najemników kompani szpona pod względem wytrzymałości i umiejętności. W przybliżeniu posiadają o połowę więcej zdrowia niż ich Amerykańscy odpowiednicy.

Chiński Snajper

Snajperzy są prostymi żołnierzami, którzy używają karabinów snajperskich. Jednakże wyglądają inaczej niż reszta żołnierzy, ponieważ noszą Chiński pancerz maskujący.

Wszyscy żołnierze chińskiej armii z oddziału specjalnego posiadają dwa razy więcej życia od zwykłych żołnierzy, na wyższych poziomach dorównują Żołnierzom Enklawy pod względem wytrzymałości i umiejętności.

Chińska jednostka typu Inferno

Jednostki Inferno używają Miotacza Ognia oraz są wyposażone w Winterized Chinese Jumpsuit. Zazwyczaj działają w pojedynkę, bez wsparcia.

Zazwyczaj bronią rogów pomieszczeń w budynkach, jest także paru żołnierzy w okopach. Jednostka Inferno jest sporym zagrożeniem dla ciebie i twojej drużyny uderzeniowej, z łatwością potrafi zabić nieprzygotowanego gracza.

Chiński żołnierz z wyrzutnią

Chińscy żołnierze z wyrzutnią używają Wyrzutni rakiet oraz są wyposażeni w Winterized Chinese Jumpsuit.

Uważaj na tych żołnierzy w okopach, mogą zadawać masywne obrażenia niekoniecznie trafiając w cel. Często znajdują się na szczytach różnych krawędzi, strzelając z rakiet w ciebie i twoją drużynę. Jest zalecane, aby zabijać ich najszybciej jak to jest możliwe. Są niesamowicie efektywni przeciwko Amerykańska jednostka T-51b oraz żołnierz w pancerzu wspomaganym.

Zobacz Także

Operacja Anchorage (DLC)