Fandom

Krypta

Chicago

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Settlement
Chicago
Icon settlement large.png
Chicagoprzed.jpg
Chicago przed wojną
Frakcje:

Stany Zjednoczone Ameryki Północnej

Chicagopo.png
Chicago po wojnie

Chicago - przed Wielką Wojną, było największym miastem stanu Illinois, liczącym około 3 miliony mieszkańców. W jej trakcie zostało niemal całkowicie zniszczone.

HistoriaEdytuj

Chicago jak większość dużych miast stało się pierwszym obiektem ataku rakiet z ładunkami nuklearnymi. Większość mieszkańców, którzy przeżyli bombardowanie, żyje teraz na obszarze dawnego miasta w małych wioskach o charakterze plemiennym. Przykładem takich wiosek są Dirt Haven oraz Brahmin Wood, czy obozy bandytów jak Devil's Graveyard .

Jakiś czas po śmierci Mistrza w 2162 roku, część armii supermutantów zaczęła uciekać na wschód. Aby udać się nimi w pościg, Bractwo Stali skonstruowało wielkie sterowce. Część członków Bractwa mających inne poglądy niż starsi, została wybrana do tego zadania. Jednak w wyniku nieszczęśliwego zbiegu wydarzeń, Konwój Powietrzny Bractwa został rozproszony. Część statków zdryfowała i ostatecznie rozbiła się na przedmieściach zniszczonego Chicago. Ci, którzy przeżyli postanowili założyć Wschodnie Bractwo Stali, opierające się na ich poglądach. Przejęło ono kontrolę nad osadami znajdującymi się na obszarze miasta i pozbyło się grasujących w okolicy bandytów. Wszystkie działania na obszarze Chicago podejmowane są z głównej bazy Bractwa o nazwie Bunkier Alpha.

Choć miasto wydaje się opuszczone, jest wiadomo że Enklawa miała tam swoją bazę. W czasie swojej podróży na Mojave zatrzymał się w niej ED-E.

WystępowanieEdytuj

  • Szczątki miasta Chicago występują wyłącznie w grze Fallout Tactics, lecz sa jedynie wspomniane i nie istnieją jako jedna z lokacji.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki