Fandom

Krypta

Cold Water

3381stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
FoT Cold Water map.jpg

Widok miasta Cold Water

Miasto zbudowane na ruinach przedwojennego Cold Water w dawnym stanie Kansas . Nie jest ono podobne do innych osad znajdujących się na pustkowiach , bowiem zostało wykute w skale w układzie tarasowym z czterema poziomami . Znane w okolicy gównie z mieszczącego się tu kasyna , ponadto stanowi prężnie rozwijający się ośrodek handlu w regionie .

Około 2198 grupa kryminalistów z Quincy prowadzona przez człowieka o imieniu Guldo , otruła grupę Paladynów Bractwa Stali , ukradła im pancerze wspomagane oraz pojazd i ruszyła do Cold Water . Przy pomocy doskonałego wyposażenia Bractwa szybko i skutecznie spacyfikowali to do tej pory spokojne miejsce .

Do Cold Water został wysłany oddział Bractwa , którzy zneutralizował Zdrajców . Po zabiciu bandyci zostali ukrzyżowani i wystawieni na widok publiczny w swoim rodzinnym mieście Quincy . Natomoiast ich krewni i przyjaciele zostali umieszczeni w obozach dla internowanych a następnie w obozach pracy

CytatyEdytuj

To wcale nie tak , że nie jestem wam wdzięczny za ratunek przed Władcami Zwierząt . To wcale nie tak. Dostrzegłem okazję i z niej skorzystałem . Nie zamierzam być przez całe życie biednym pieprzonym wieśniakiem ! Wy w Bractwie macie podane wszystko na srebrnej tacy . Przychodzicie i zabieracie ciężko harującym ludziom ich dorobek ! Jeśli się zastanowicie to dojdziecie do wniosku , że jestem w Bractwie tak samo jak wy ! – Przywódca zdrajców Guldo.

Występowanie w grzeEdytuj

Cold Water występuje tylko w Fallout Tactics.

Misje w Fallout Tactics

Więcej z Fandomu

Losowa wiki