Fandom

Krypta

Cytadela

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fallout 3 location
Cytadela
Icon military.png
Citadel.jpg
Robot strażniczy, Rycerz, i Paladyn Bael przy wejściu
The Citadel loc.jpg
Oznaczenie na mapie:

Cytadela

Inne wyjścia:

Okręg A
Okręg B
Laboratorium

Przywódca:

Owyn Lyons

Lekarze:

Piłapiduch

Handlarze:

Rycerz Kapitan Durga

Frakcje:

Bractwo Stali Ruin Stolicy

Zadanie:

Woda Życia
Podjęcie Śladu
Poszukiwanie Rajskiego Ogrodu
Amerykańśki Sen
Zabierać to!
Death From Above (Broken Steel)
Shock Value (Broken Steel)
Who Dares Wins (Broken Steel)
Holograficzne Nieśmiertelniki Bractwa
Prawdziwe Imię Szafota
Fatalny Doktorerk
Some Assembly Required (Broken Steel)
Mutant Blood Samples (Broken Steel)

Gametitle-FO3.png
Gametitle-FO3.png
Cytadela — mocno ufortyfikowana siedziba Bractwa Stali Ruin Stolicy, zbudowana na ruinach dawnego Pentagonu.

Historia Edytuj

Główne władze Bractwa Stali, umiejscowione w południowej Kalifornii postanawiają wysłać oddział żołnierzy na wschodnie wybrzeże, aby ci odnaleźli zaawansowaną technologię na terenie Waszyngtonu, oraz potwierdzili wiarygodność raportów o nasilającej się aktywności supermutantów w tej okolicy.

Choć Pentagon tak jak się obawiano był w większej części zniszczony, to w jego podziemiach zachowała się spora ilość przedwojennej technologii. Jednak to nie wszystko, znaleźli coś jeszcze…

Liberty Prime, ogromny robot, który odrestaurowany mógłby pomóc Bractwu Stali odbudować siłę i reputację, którą stracili w ciągu ostatnich lat. Dzięki temu odkryciu Paladyn Owyn Lyons zyskał awans na «Starszego» i przywódcę Bractwa Stali Ruin Stolicy.

Cytadela została po części odbudowana i umocniona, teren ten jest 24 godziny na dobę patrolowany przez żołnierzy Bractwa, pilnowany przez wieżyczki strażnicze oraz obserwowany z wież. Jest prawdopodobnie najbezpieczniejszym miejscem na Stołecznych Pustkowiach.

Lokalizacja Edytuj

Cytadela zlokalizowana jest na zachodnim końcu Pamiątkowego Mostu Arlington, na północ od Biblioteki Arlington. Wejście umiejscowione na północno-wschodnim rogu budynku, strzeżone jest przez dwóch wartowników i jednego robota strażniczego.

Mapa Edytuj

W laboratorium Cytadeli znajduje się mapa, na której zaznaczone są miejsca położenia wszystkich krypt firmy Vault-Tec na Stołecznych Pustkowiach. Jeśli porozmawia się ze skrybą Rothchildem na temat znalezienia G.E.C.K.'a, pokaże wszystkie krypty a ich lokalizacje zostaną zapisane w Pip-Boyu 3000.

Występowanie Edytuj

Cytadela występuje jedynie w Fallout 3.

Galeria Edytuj

Cytadela
Ważne miejsca w Fallout 3

Więcej w Fandom

Losowa wiki