Wikia

Krypta

DLC (Fallout 3)

Dyskusja0
3107stron na
tej wiki

Firma Bethesda Softworks wypuściła pięć downloadable content (DLC) (z ang. zawartość do pobrania) do gry Fallout 3. Dodatki te były wypuszczane pomiędzy styczniem, a sierpniem 2009 roku. Cenega wydała pierwsze cztery dodatki w wydaniu pudełkowym.

Edytor gry Falout 3 G.E.C.K., został wypuszczony w grudniu 2008 dla wersji PC.

Historia PublikacjiEdytuj

Wydane zostało pięć dodatków (Operacja Anchorage, Dzióra, Broken Steel, Point Lookout oraz Statek kosmiczny Zeta). Każdy dodatek dodaje nowe zadania, przedmioty, profity itp. Aby zagrać w te dodatki trzeba zainstalować najnowszy patch do Fallout 3.

Pierwsze cztery dodatki zostały wypusczone na Xbox'a 360 oraz dla Games for Windows Live pomiędzy styczniem, a czerwcem 2009. Niedługo zostaną wydane także dla wersji PlayStation 3 zaczynając od Broken Steel pod koniec września 2009, następnie Operacja Anchorage oraz Dziura mniej więcej w tym samym czasie.

Dodatki na wersje PS3 będą możliwe do ściągnięcia poprzez Playstation Store lub jako wersję pudełkową Fallout 3: Game of the Year Edition która będzie wydana w środku października 2009 dla PC, PS3, oraz 360 (polska wersja PC w marcu 2010 roku). Ta edycja ma zawierać wszystkie pięć dodatków i kosztować $59.99 US dla PS3 i 360, oraz $49.99 US dla PC. Statek kosmiczny Zeta nie będzie dostępny w żadnej wersji pudełkowej oprócz Game of the Year.

Lista DodatkówEdytuj

Operacja AnchorageEdytuj

Plik:Fallout-3-20081210103247375 (1).jpg
Główny Artykuł: Operacja Anchorage (dodatek)

Wejdź do militarnej symulacji i walcz w największych bitwach Fallout'a: Odzyskanie Anchorage, Alaska. Twoimi przeciwnikami będą Chińscy najeźdźcy.

Operacja Anchorage została wydana 27 stycznia 2009 dla PC oraz Xbox 360 i kosztuje 800 Microsoft points ($10 US).

DzióraEdytuj

Ss preview Courtyard.jpg

Dziedziniec Przystani, zlokalizowany w górnej dzielnicy Dzióry

.
Główny Artykuł: Dzióra (dodatek)

Udaj się do przemysłowego miasta bandytów zwanego Dzióra, zbudowanego na ruinach Pittsburgh'a, oraz zdecyduj o losach jego mieszkańców.

Dzióra został wydany 24 marca 2009, dla PC i Xbox'a 360, oraz kosztuje 800 Microsoft points ($10 US).

Broken SteelEdytuj

Broken Steel power armor

Baza Sił Powietrznych Adams, patrolowana przez Piekielnego żołnierza Enklawy w dodatku Broken Steel

Główny Artykuł: Broken Steel (dodatek)

Dołącz do Bractwa Stali i oczyść Stołeczne Pustkowia z Enklawy raz na zawsze. Dodatek ten kontynuuje przygodę, zaraz po zakończeniu fabuły, głównego zadania. Broken Steel zwiększa także maksymalny lvl z 20 do 30.

Broken Steel został wydany 5 maja 2009, dla PC i Xbox'a 360 i kosztuje 800 Microsoft points ($10 US).

Point LookoutEdytuj

Point Lookout Swamp

Bagna w Point Lookout

Główny Artykuł: Point Lookout (dodatek)

Udaj się na bagna w Point Lookout i odkrywaj Fallout'owy odpowiednik Point Lookout State Park, bagna poza Stołecznymi Pustkowiami które nie zostały trafione przez bomby, oraz wyglądają jakby świat o nich zapomniał.

Point Lookout został wydany 23 czerwca 2009, dla PC i Xbox'a 360 i kosztuje 800 Microsoft points ($10 US).

Statek kosmiczny ZetaEdytuj

Mothership Zeta

Samotny pustelnik na Statku kosmicznym Zeta.

Statek kosmiczny Zeta jest piątym dodatkiem, wydanym w Sierpnia 2009 dla PC i Xbox'a 360 i będzie kosztować 800 Microsoft points ($10 US).

W dodatku Statek kosmiczny Zeta, Obcy namierzyli sygnał nadawany ze Statku Zwiadowczego Theta. Gracz zmierzy się z obcymi i zostanie porwany na pokład ich statku matki.

Gra OfflineEdytuj

Ważne: Zanim zabierzesz się za ustawienia, zmień w opcjach folderów ustawienie widoczności ukrytych folderów. Bezpieczniejszą alternatywą jest uruchomienie aplikacji "Uruchom" z Menu Start i skopiowanie i wklejenie ścieżek podanych niżej które zaprowadzą cię bezpośrednio do folderów.

Podczas gdy Games for Windows Live wymaga od ciebie żeby być online podczas gry w DLC, możesz znaleźć pliki dodatków w następujących folderach:

  • C:\Documents and Settings\Your User Name\Local Settings\Application Data\Microsoft\Xlive\DLC (Windows XP)
  • C:\Users\Your User Name\AppData\Local\Microsoft\XLive\DLC (Windows Vista & Windows 7)

Jeżeli przeniesiesz je do folderu Fallout 3\Data, będziesz mógł grać w te dodatki bez aktywacji Games for Windows Live

Więcej od Wikii

Losowa wiki