Fandom

Krypta

Dalia

3381stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Dalia jest młodą kobietą trudniącą się zawodem najemnika. Z tego powodu nie ma stałego miejsca zamieszkania i przemierza Pustkowie w poszukiwaniu "przygód".

Pierwszy raz Dziecko Przeznaczenia może mieć okazję ją spotkać w koczowisku u podnóża Krypty 15, gdzie została wynajęta przez tamtejszą społeczność jako ochroniarz. Można nakłonić ją do pomocy we wskazaniu porywacza córki jednej z mieszkanek osiedla. Po pewnym czasie Dalia postanowiła opuścić bezdomnych i udała się do innych miast w celu podjęcia jakiegokolwiek zarobku, ostatecznie wyruszając w kierunku San Francisco. Podczas odpoczynku na pustyni napotkała obóz Szponów śmierci, zdając sobie sprawę z zagrożenia czym prędzej rzuciła się do ucieczki, jednak na jej drodze stanął jeden ze Szponów. Okazało się, że trafiła na grupę Szponów śmierci zamieszkujących Kryptę 13, które uwolniły się z pod władzy Enklawy, dzięki czemu mogła zamieszkać z nimi w Krypcie.

Nie wiadomo jak potoczyły się jej losy, bowiem na krótko po tym jak Wybraniec opuścił "Świętą Trzynastkę" w krypcie zjawia się patrol Enklawy z Frankiem Horriganem i przeprowadza eksterminację mieszkających w niej istot.

Występowanie w grzeEdytuj

Dalia występuje wyłącznie w grze Fallout 2 .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki