Fandom

Krypta

Davin

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Postać
Davin
Model wieśniaka.png
Rasa:

Człowiek

Powiązanie:

Potencjalny mąż Dziecka Przeznaczenia

Lokacja:

Modoc

Występowanie:

Fallout 2

Gametitle-FO2.png
Gametitle-FO2.png

Davin - syn synem Grishama hodowcy braminów z Modoc, brat Mirii.

BiografiaEdytuj

Można przyłączyć go do drużyny wychodząc za niego za mąż, lub żeniąc się z nim, zależnie od płci twojej postaci i poglądów na ten temat. Aby było możliwe wymagana jest wysoka charyzma, 8 punktów i poprawne przeprowadzenie dialogu, co jest bardzo proste, wystarczy wykazać odrobinę zainteresowania nim i praktycznie sam się na nas rzuca. Po zawarciu związku z Davinem nie można będzie już tego zrobić z Mirią, można mieć w drużynie tylko jedno z rodzeństwa. Za przyłączenie Davina dostajemy na karcie karmy status Żonaty/Mężatka.

Davina nie można odłączyć od drużyny w normalny sposób, nie zgodzi się też poczekać na postać w jakimś miejscu. Jest jednak kilka sposobów na pozbycie się współmałżonka z drużyny: najprościej jest go zabić lub też poczekać aż sam zginie, kiedy zaatakujemy jego ojca lub siostrę automatycznie staje przeciw nam, można sprzedać go łowcom niewolników lub Dużemu Jesus'owi Mordino, najmniej okrutnym sposobem rozstania się z Davinem jest rozwód, może go przeprowadzić Ojciec Tully w kaplicy w Nowym Reno, po rozwodzie Davin znika z gry na stałe. Po odłączeniu Davina status Żonaty/Mężatka zostaje zastąpiony statusem Separacja. Kiedy Davin zginie a my poinformujemy o tym jego ojca, to dostanie zawału.

Davin nie polepsza swoich umiejętności jak inni NPC, skutkuje to tym że szybko staje się ciężarem. W późniejszych etapach gry kiedy walki stają się cięższe Davin może zginąć po jednym strzale mając na sobie najlepszy pancerz. Sam w trakcie walki nie zachowuje się tchórzliwie i często mimo bardzo ciężkich obrażeń nie ucieka.

Posługuje się pałkami, nożami, kastetami, rękawicą wspomaganą, pistoletami i strzelbami, może nosić pancerz.

WystępowanieEdytuj

Davin występuje jedynie w Fallout 2.

Członkowie drużyny w Fallout 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki