Fandom

Krypta

Defcon

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Defcon
300
Rasa:

Ghul

Powiązanie:

Kansas City

Rola:

Biskup
Przywódca kultu

Lokacja:

Kansas City

Występowanie:

Fallout Tactics

Rodzina:

T-Minus - ojciec

Biskup Defcon (właśc.Biskup Defcon Drugi) - sędziwy ghul, będący przewodnikiem duchowym mieszkańców Kansas City.

BiografiaEdytuj

Wraz z ze swymi towarzyszami Akolitami trzyma on pieczę na kultem Plutoniusa, ostatniej ocalałej Bomby atomowej. Biskup Defcon jest najprawdopodobniej potomkiem lub członkiem przedwojennego personelu bazy pocisków atomowych.

Około 2198 Defcon poprosił Bractwo Stali o pomoc w odparciu szturmu Supermutantów Gammorina, chcących posiąść Plutoniusa na własność. W zamian za ochronę Biskup postanowił oddać bombę Bractwu, a w przypadku niewielkich strat po stronie ghuli broniących katedrę również jej pełną dokumentację.

CytatyEdytuj

  • Witajcie. Jestem Defcon Drugi, syn T-Minusa. Witajcie na świętej ziemi Cmentarzyska. Wasza starszyzna chce Plutoniusa, naszego symbolu świętej energii nuklearnej. Mutanci też go pożądają, ale nie żywią szacunku dla naszej sprawy.
  • Jako biskup cmentarzyska jestem zaprzysiężonym opiekunem świętego symbolu Plutoniusa. Chcecie go zabrać do Bractwa, tak? Jeśli macie dość mocy by powstrzymać zagrożenie ze strony pogan, to będziecie mogli wziąć naszego boskiego patrona fuzji atomowej. Chwała Neutronowi.
  • Błogosławieni są ci, którzy rozumieją Boskie Wyzwolenie Naładowanych Cząstek Atomowych. Na pozostałych spadnie plaga niemocy i silnych torsji. Witajcie w promienistym silosie Plutoniusa. Obrońcie jego opromienionych mieszkańców, a zostaniecie nagrodzeni posągiem zawierającym Jego boski ogień.

WystępowanieEdytuj

Biskup Defcon występuje jedynie w grze Fallout Tactics.

Więcej w Fandom

Losowa wiki