FANDOM

osada
Duże Miasto
Miastoduże
Widok Dużego Miasta z lotu ptaka.
Miastodużemapa
oznaczenie na mapie

Duże Miasto

budynki

Budynek klubu
Klinika Czerwonej
Wspólny dom
Ratusz

przywódca

Czerwona

lekarze

Czerwona

handlarze

Tatko (tylko naprawa)
Czerwona (tylko medycyna)

zadanie

Duże kłopoty w Dużym Mieście
A Sticky Situation
Bittercup Runneth Over
Ticking Timebomb

Duże miasto - średniej wielkości miasteczko położone daleko na północ od Krypty 101 i na południowy-wschód od Kina pod otwartym niebem Moonbeam przy rzece.

Historia

Duże miasto jest zamieszkane przez dawnych mieszkańców Latarenki, gdzie jest wychwalane jako miejsce bezpieczne i spokojne. Mieszkańcy Dużego Miasta musieli opuścić Latarenkę między szesnastym a osiemnastym rokiem życia.

W rzeczywistości Miasto jest cały czas atakowane przez zgraje supermutantów oraz łowców niewolników. Kiedy Przybysz z Krypty 101 dociera po raz pierwszy do miasteczka, dowiaduje się, że grupa mieszkańców została porwana i obecnie jest przetrzymywana na posterunku policji w Germantown.

Lokacje

Mieszkańcy

Ciekawostki

  • Jeśli przy użyciu umiejętności nauka pomożesz mieszkańcom naprawić robota, przy kolejnych wizytach w mieście jest spora szansa, że spotkasz wędrowca z oswojonym Yao Guai.
  • Jeśli przy wykonywaniu zadania Duże kłopoty w Dużym Mieście użyjesz umiejętności nauka do naprawienia robotów, które pomogą w odparciu ataku supermutantów, to po skończonym zadaniu będziesz mógł zniszczyć roboty bez żadnych konsekwencji (nie zostaniesz zaatakowany przez mieszkańców i nie stracisz karmy).

Występowanie

Duże Miasto występuje tylko w grze Fallout 3.

Ważne miejsca w Fallout 3
Duże Miasto