FANDOM

Fallout organization
Dzieci Katedry
CoCSymbol
Założyciel(e):

Mistrz

Przywódcy:

Morfeusz

Kwatera główna:

Katedra

Lokacje:

Katedra
Hub
Nekropolis
Złomowo

Znani członkowie:

Biczownik
Jain
Jeremiasz
Van Hagan
Dane
Wu

Pustelnik
Członek niższej rangi

Dziecko katedry
Członek wyższej rangi
 
Gametitle-FO1
Gametitle-FO1

Dzieci Katedry (ang. Children of the Cathedral) - wielka sekta działająca w latach czterdziestych XXII wieku. Sekta była pełna fanatyków, którzy wierzyli w zjednoczenie, pokój i jedność powojennego świata. Mieli swojego wielkiego Mistrza, jednak mało kto go widział. Niektórzy uważali nawet, że ten najwyższy przywódca nie istnieje. Jednak ich przywódcą był sam Mistrz. Sekta miała za zadanie wcielać nowych członków, którzy w przyszłości mogliby się stać supermutantami. Uczniowie Apokalipsy są wrogami Dzieci i starają się znaleźć dowód na ich podejrzaną działalność. Wszystkie Dzieci noszą fioletowe habity z kapturem.

Działalność Edytuj

Dzieci Katedry prowadziły wiele szpitali na terenie różnych miast. Nikomu nie dawali się po nich dokładnie rozglądać i zawsze byli tajemniczy. W szpitalach "leczono" ludzi. Jednak w rzeczywistości namawiano ich na przyłączenie się.

Siedziby Edytuj

Dzieci Katedry mają swoje siedziby w Hub, Nekropolis i w Gruzach. Ich główna siedziba to ogromny kościół znajdujący się na południe od Gruzów. Kościół jest tak wielki, że można z jego szczytu podziwiać panoramę Gruzów. W rzeczywistości katedra została wybudowana na schronie LA. Była to krypta demonstracyjna więc nie miała żadnego numeru.

Katedra Edytuj

Zobacz też: Katedra

Jain krypta

Siostra Jain

Sama Katedra ma wielki dziedziniec przed wejściem. Kręci się tam sporo osób. Parter w katedrze jest pełen kwater mieszkalnych. W jednej z nich jest Laura. Kobieta udaje gorącą wyznawczynie, jednak w rzeczywistości jest szpiegiem dla Uczniów Apokalipsy.

Na parterze można znaleźć jeszcze sklep i ogromne pomieszczenie z ławkami i monitorami. monitory wyświetlają propagandowe przemówienia.

Na wyższych piętrach są supermutanty. Na najwyższym pietrze jest przywódca Dzieci Katedry, zwie się on Morfeusz. W podziemiach mozna zwiedzać "zwykłą" Kryptę. Cała jest wymazana dziwnymi organicznymi świństwami. W rzeczywistości są to części prawdziwego przywódcy czyli Mistrza. Na jednym z poziomów jest pomieszczenie z telepatykiem, telekinetykiem, pirokinetykiem i jakimś wariatem. Wszyscy mają na głowach blokady mentalne, by nikogo nie zranić swoją mocą.

Na trzecim poziomie, na piedestale nadzorcy siedzi Mistrz. Można go zabić, lub przekonać go, że popełnia błąd. Na 4 poziomie znajduje się ukryta Bomba atomowa. Przybysz z Krypty zabił Mistrza i doprowadził do eksplozji (nie wiadomo w jaki sposób tego dokonał).

Występowanie Edytuj

Dzieci Katedry występują tylko w Fallout, wspomniane zostały w Fallout 2 oraz Biblii Fallouta. Kilku członków miało się pojawić w anulowanym Van Buren.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki