FANDOM

Night Person
69px
Fallout, Fallout Tactics
Korzyść:

+1 Inteligencja i Percepcja od 18:01 do 6:00

Kara:

-1 Inteligencja i Percepcja od 6:01 do 18:00

JES
Korzyść:

+2 do wszystkich testów umiejętności od 18:01 do 6:00

Kara:

-2 do wszystkich testów umiejętności od 6:01 do 18:00

Van Buren
Korzyść:

+10% do wszystkich testów umiejętności w nocy

Kara:

-10% do wszystkich testów umiejętności w dzień

Dziecko nocy
Night Person
Fallout 3, Fallout: New Vegas
Wymagania:

Poziom 10

Ranki:

1

Efekty:

+2 Inteligencja i Percepcja (do maksymalnie 10) po zachodzie słońca.

Base id:

94EBD

Gametitle-FO1Gametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-FOTGametitle-VBGametitle-JES

Dziecko nocy to cecha w Fallout i Fallout Tactics oraz profit w Fallout 3 i Fallout: New Vegas. W Fallout 2 został zastąpiony przez cechę Sex Appeal.

Cecha

Fallout i Fallout Tactics

Twoja Inteligencja i Percepcja zostają zwiększone w nocy, ale zmniejszone podczas dnia. Od 6:01 do 18:00 te cechy zostają zmniejszone o 1, a od 18:01 do 6:00 zwiększone o 1.

J.E. Sawyer's Fallout RPG

Kiedy robisz coś w nocy (18:01 do 6:00), to robisz to lepiej. Ale w dzień... Tu nie chodzi o poziom światła, ale o porę dnia. W dzień nie idzie ci najlepiej. +2 do wszystkich testów umiejętności od 18:01 do 6:00 i -2 do wszystkich testów umiejętności od 6:01 do 18:00.

Profit

Fallout 3 i Fallout: New Vegas

Kiedy zachodzi Słońce, Dziecko Nocy otrzymuje premię +2 do Inteligencji i Percepcji (do maksymalnie 10). Profit ten bezpośrednio wpływa na twój "zegar wewnętrzny" i pozostaje aktywny na powietrzu oraz w budynkach.

Ten profit daje czasowy wzrost głównych cech (a nie jak Intensywny Trening - na stałe). Profit nie ma żadnego wpływu podczas podnoszenia poziomu - nie można przydzielić większej liczby punktów umiejętności, a zwiększone statystyki nie wpływają na odblokowywanie profitów. Profit wpływa na wykrywanie zagrożeń, testy Inteligencji i Percepcji (np w rozmowach) oraz dodaje premię +4 (lub mniej, gdy masz Inteligencję lub Percepcję większą od 8) do Medycyny, Naprawy, Nauk Ścisłych, Broni Energetycznej, Materiałów Wybuchowych i Otwierania zamków.

Profity w Fallout 3