Fandom

Krypta

Ekspert z robotyki

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ekspert z robotyki
Robotics Expert.png
Fallout 3, Fallout: New Vegas
Wymagania:

Poziom 12, Nauki ścisłe 50

Ranki:

1

Efekty:

Obrażenia zadawane robotom +25%.
Możesz podkraść się do wrogiego robota i wyłączyć go.

Base id:

31dc2

Gametitle-FO3.pngGametitle-FNV.png
Gametitle-FO3.pngGametitle-FNV.png

Ekspert z robotyki jest profitem występującym w Fallout 3 i Fallout: New Vegas.

Fallout 3Edytuj

Dodaje 25% obrażeń zadawanych robotom oraz możliwość ich wyłączenia, gdy uda się podkraść do nich. Dodaje też dodatkowe linie dialogowe podczas rozmowy.

UwagiEdytuj

  • Czasem możesz wyłączyć Robota Strażniczego, Protektrona lub Mr. Handyego, nawet jeśli cię zobaczył.
  • Za dezaktywowanie robota nie otrzymasz punktów doświadczenia, a robot nie będzie zaznaczony jako cel w V.A.T.S.. Można jednak zniszczyć wyłączonego robota za pomocą broni, co pozwoli na ograbienie go i doda tyle punktów doświadczenia, co zwykle. Każdy atak na wyłączonego robota podczas skradania będzie liczony jako atak krytyczny.
  • Nie możesz dezaktywować robota, który staję się 'nieprzytomny'.
  • Można dezaktywować również działka.
  • Kiedy wyłączysz Robota Strażniczego, będzie on ciągle odgrywał animację wyłączania. Lecz jeśli zostanie zaalarmowany podczas dezaktywowania się, to zatrzyma się w w miejscu.
  • Kiedy masz możliwość wyłączenia Robota Strażniczego, masz również możliwość porozmawiania z nim, jakby był przyjaźnie do nas nastawiony. mimo to, nie można z nim porozmawiać.
  • W Raven Rock, możesz dezaktywować latające interkomy prezydenta, ale nie daje to żadnych korzyści.
  • Ten profit jest niesamowicie użyteczny na Bardzo Wysokim poziomie Trudności. Jeśli masz Chiński pancerz maskujący i profit Ciche bieganie, to miejsca wypełnione robotami, takie jak National Guard Depot czy Fort Constantine stają się łatwe do wyczyszczenia.

Roboty, które możesz wyłączyćEdytuj

Dodatkowe dialogiEdytuj

Dodatkowe dialogi z niektórymi robotami, często pozwalają ominąć test retoryki.

Profity w Fallout 3

Więcej w Fandom

Losowa wiki