Krypta

Evan King

Dyskusja0 Share

Fallout 3 postać
Evan King
Evan King.jpg
SPECIAL:

6ST, 6PE, 5WT, 5CH, 4IN, 6ZR, 4SZ

Rasa:

Człowiek

Powiązanie:

Arefu

Rola:

Burmistrz, Obrońca

Lokacja:

Arefu

Występowanie:

Fallout 3

Aktor:

Paul Eiding

Ref id:

0001d70f

Base id:

0001d5f6

Evan King - jest mieszkańcem i jedynym obrońcą Arefu.

BiografiaEdytuj

Evan urodził się w 2222 roku. Specjalizuje się w materiałach wybuchowych i nie okazuje litości atakującym Arefu. Kiedy gracz pierwszy raz przybywa do Arefu by dostarczyć wiadomość od Lucy West, najpierw "niechcący" rzuca granatem, po tym incydencie przeprasza i prosi o sprawdzenie domów na moście. Po sprawdzeniu domostw i przekazaniu mu informacji o śmierci rodziny West'ów, zleca zadanie odnalezienie brata Lucy, Iana.

Po ukończeniu zadania Więzy Krwi, pojawi się dodatkowa opcja rozmowy z Evan'em. Za każdym jej użyciem dostajemy od niego jakiś przedmiot. Opcję dialogową można aktywować co kilka minut nieskończoną ilość razy.

EkwipunekEdytuj

Ubrania Broń Inne przedmioty Przy śmierci
Ubranie najemnika poszukiwacza przygód
Czapka wędrownego handlarza
Karabin Szturmowy Granat odłamkowy -

CiekawostkiEdytuj

  • Wewnątrz jego domu (wymaga minimum 50 punktów otwierania zamków), możesz znaleźć Repair Bobblehead. Włamanie nie powoduje utraty karmy, lecz jeśli spędzisz tam zbyt wiele czasu wszyscy z Arefu staną się automatycznie agresywni wobec Ciebie (Rodzinka również) i to niezależnie od tego na jakim etapie jesteś w zadaniu Więzy Krwi.
  • King nie posiada klucza do swojego własnego domu, więc jedyną opcją na wejście do niego jest włamanie się.

WystępowanieEdytuj

Evan King występuje jedynie w Fallout 3.

Arefu