FANDOM

Mini-FOT Logo Ten fragment bazuje na Fallout Tactics i nie jest potwierdzony przez kanon Fallouta.

Evita Eastwood - córka burmistrzyni Quincy, Hillary Eastwood. Po najeździe Władców Zwierząt została zakładniczką. Przetrzymywana była w jednym z pokoi ratusza, w sąsiedztwie Szpona śmierci oraz kilku Władców. Pomimo uratowania przez Wojownika nadal się lęka, że inni chcą ją pożreć.

Jest przyjaciółką Arleni, z którą podziela przychylną opinię na temat lokalnych ghuli (w przeciwieństwie do znacznej części miasta, w tym jej matki).

Quincy Evita town hall

Miejsce przetrzymywania Evity

Och, dziękuję. Tak się bałam. Te okropne dzikusy zamknęły mnie tutaj z tymi wszystkimi... stworami. Myślałam, że mnie zjedzą.

Odpoczę trochę, a potem poszukam mamy i Arlene. Pewnie myślą, że właśnie pożera mnie jakiś Szpon Śmierci. Żegnaj.

Hę? Arelene i ja dorastałyśmy razem w tym miasteczku. Kiedy byłyśmy małe, bawiłyśmy się z ghulami. Nigdy nie uważałyśmy, że są tak złe: tak naprawdę były dla nas bardzo miłe. Ale mama dowiedziała się o tym i zabroniła nam się z nimi bawić. Mam nadzieję, że ghulom też nic się nie stało. Już wystarczająco prześladują ich zwykli ludzie.