Fandom

Krypta

Fallout 4

3373strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Fallout 4
Fallout4przód.jpg
Producent:

Bethesda Game Studios

Wydawca:

Bethesda Softworks

Data wydania:

10 listopada 2015

Gatunek:

Action RPG

Tryb gry:

Jednoosobowy

Kategorie wiekowe:

PEGI: 18+

Platformy:

PC, Playstation 4, Xbox One

Nośniki:
System
Wymagania:

Windows Vista lub nowszy

Fallout 4 – Gra stworzona przez Bethesda Game Studios i wydana przez Bethesda Softworks.

Chronologicznie 5 część serii

Fabuła Edytuj

Akcja gry ma miejsce w Bostonie oraz jego okolicach. Głównym bohaterem gry jest Ocalały, mężczyzna lub kobieta mieszkająca w swoim domu wraz z małżonkiem oraz synem Shaunem w małym miasteczku.

23 października 2077 roku, Ocalały spędzał sobotni poranek w domu w Sanctuary Hills, na przedmieściach Bostonu, wraz ze swym małżonkiem i synem. Po jakimś czasie do drzwi domu bohatera dzwoni Przedstawiciel Vault-Tec i wspólnie z nim wypełnia formalności dotyczące przeniesienia się wraz z rodziną do Krypty 111.

Po krótkiej chwili spędzonej z drugą połówką oraz dzieckiem, bohater słyszy w telewizji informację o ataku nuklearnym na Stany Zjednoczone. Mąż/żona głównego bohatera łapie ich syna i wszyscy razem biegną do znajdującej się nie opodal Krypty 111.

Gdy okoliczni mieszkańcy oraz protagonista z rodziną znajdują się na włazie do Krypty, nie opodal spada głowica nuklearna. W ostatniej chwili udaje się im zjechać w dół, do schronu.

Zostają przywitani przez personel Krypty 111. Pod pretekstem odkażenia wciskają oni mieszkańców do komór w których zostają zamrożeni.

Gracz budzi się dopiero 200 lat później. Zostaje odmrożony i jest świadkiem jak dwie tajemnicze postacie chcą odebrać dziecko żonie/mężowi głównego bohatera/bohaterki. Małżonek odmawia i zostaje postrzelony, prawdopodobnie ginie a tajemnicze postacie uprowadzają dziecko.

Bohater ponownie zapada w stan hibernacji i budzi się kilkanaście lat później. Okazuje się, że wszyscy mieszkańcy Krypty nie żyją a ona sama jest w opłakanym stanie. Postanawia wyruszyć na pustkowia w poszukiwaniu syna.

Produkcja Edytuj

W roku 2004 Bethesda Softworks uzyskała licencję od Interplay Entertainment na stworzenie i opublikowanie trzech gier z serii Fallout (Fallout 3, New Vegas i Fallout 4). W 2007 roku Bethesda wykupiła serię Fallout, a dawne studio uzyskało licencję na stworzenie Falloutowego MMORPG.

W 2008 roku Pete Hines z Bethesdy powiedział, że kupując serię mieli na celu stworzenie więcej niż jednej gry. Dodał też, że nie jest to coś, co chcą zrobić raz i od tego odejść. Mają zamiar zajmować się tym przez długi czas i pielęgnować serię tak, jak robią to z serią The Elder Scrolls.

DLCEdytuj

Zobacz też: Fallout 4 DLC

Seria Fallout

Zwiastun Edytuj

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjneEdytuj

Zrzuty ekranuEdytuj

Seria Fallout

Więcej z Fandomu

Losowa wiki