FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 BS
Gametitle-FO3Gametitle-FO3 BS

Fawkes - supermutant z Krypty 87, zamknięty w celi jako nieudany eksperyment, ponieważ posiadał zbyt wiele cech ludzkich.

Biografia

Fawkes był mieszkańcem Krypty 87. Jednak przez zostanie złapanym przez innych supermutantów już w krypcie, został sam zmieniony w supermutanta. Z nieznanych przyczyn proces przemiany nie poszedł tak jak zwykle, a Fawkes mógł myśleć mniej więcej jak normalny człowiek.

Gdy gracz pierwszy raz spotyka Fawkes'a, ten jest zamknięty w Izolatce 5 w Krypcie 87. Okazuje się, że potrafi mówić i kontaktuje się z graczem za pomocą interkomu. Jeśli gracz uwolni go z celi, Fawkes pomoże mu odnaleźć G.E.C.K.a, po czym odzyska go z napromieniowanego pomieszczenia. Po zabraniu urządzenia można go spytać czy chce zostać towarzyszem gracza, jednak ten odmawia.

Mimo to, po ucieczce z Raven Rock Samotny Wędrowiec spotyka go walczącego z żołnierzami Enklawy (dzieje się tak tylko po uwolnieniu Fawkes'a). Dopiero wtedy jest możliwe zrekrutowanie go, lecz warunkiem jest posiadanie dobrej karmy.

Nie jest to jednak pewne, ponieważ podczas spotkania z nim oznajmia Samotnemu wędrowcowi, że został on zamknięty w celi jako nieudany eksperyment przez swych "Braci"..

Broken Steel

Po zainstalowaniu dodatku Broken Steel, Fawkes może wejść za nas do napromieniowanej komory Projektu Oczyszczenie, przez co nie umieramy i możemy kontynuować grę po skończeniu głównego wątku.

Ciekawostki

  • Fawkes i Wujek Leo są jedynymi przyjaznymi supermutantami w Fallout 3.
  • Fawkes nosi strzępki uniformu Krypty 87 który pierowtnie miał się znaleźć w grze ale został usunięty

Występowanie

Fawkes występuje w Fallout 3 oraz w dodatku Broken Steel.

Galeria

Członkowie drużyny w Fallout 3