FANDOM

Mini-FOT Logo Ten fragment bazuje na Fallout Tactics i nie jest potwierdzony przez kanon Fallouta.

Felix Stiles jest doświadczonym wojownikiem w średnim wieku mieszkającym w Quincy . Jak na swój wiek cieszy się jednak bardzo dobrym zdrowiem , aktywnie uczestniczącym w życiu miasta . Spędza m.in. czas na nauce młodzieży sztuki wojennej w znajdujących się w mieście koszrach . Przez panią burmistrz Hillary Eastwood oraz mieszkańców nazywany jest „Bohaterem Wojennym" , co jednoznacznie sugerowało by , że brał udział w Wielkiej Wojnie ; jednak musiał by mieć wtedy około 140 lat , a taki wiek osiągają tylko Ghule , nie ludzie . Najbardziej prawdopodobnym jest , iż swoje doświadczenie bojowe oraz zaszczytny tytuł Bohatera zdobył podczas walk z bandytami i najeźdźcami , kiedy to potomkowie mieszkańców Quincy walczyli o przetrwanie na Pustkowiu.

W 2197 gdy Władcy Zwierząt najechali Quincy , Felix stał się jednym z zakładników , będąc Pd czujnym okiem dowódcy najeźdźców niejakiego Duff’a . Nie wiadomo czy został on uratowany przez oddział Wschodniego Bractwa Stali odbijającego miasto , czy został zabity przez Duff’a lub snajperów ulokowanych na dachu koszarów .

Przyjacielu, jesteś żołnierzem z krwi i kości. Nazywam się Felix Stiles i jestem twoim dłużnikiem. Jeżeli nie masz nic przeciwko temu, to chciałbym tu odpocząć, aż w moje stare nogi wróci życie. Przez te sznury krew nie mogła swobodnie mi krążyć.

Występowanie w grze

Felix Stiles występuje wyłącznie w grze Fallout Tactics .