Fandom

Krypta

Francis (Fallout 2)

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fallout 2 postać
Francis
Francis supermutant.png
Rasa:

Supermutant

Powiązanie:

Armia Mistrza
Broken Hills

Rola:

Mieszkaniec Broken Hills

Lokacja:

Broken Hills

Występowanie:

Fallout 2

Francis - potężnie zbudowany supermutant, mistrz w siłowaniu na rękę mieszkający w Broken Hills.

BiografiaEdytuj

Francis spędza całe dnie w miejscowym pubie oczekując na każdego, kto mógłby się z nim zmierzyć w walce na rękę. By móc stawić mu czoła w pojedynku bohater musi dysponować odpowiednią siłą (9-10) i wytrzymałością (8+); siłę można powiększyć aplikując Wygrzew, który otrzymuje się wykonując zadanie dla Erica. W przypadku wygrania walki otrzymuje się 350 PD oraz prezent w postaci Rękawicy wspomaganej. W wyniku przegranej, bohatera czeka "randka" z Francisem, na pamiątkę której pozostaje mu w inwentarzu knebel (powodujący złośliwe komentarze w Nowym Reno).

Francis ma również pewną rzecz na sumieniu. Wykrył bowiem spisek wśród części mieszkańców miasta wymierzony w supermutantów. Odkrywając ich miejsce spotkań postanowił (jak sam twierdzi w „obronie własnej”) zabić zgromadzonych na spotkaniu ludzi. Przez nieuwagę zostawił a miejscu zbrodni wcześniej sporządzoną notatkę dla Zaiusa, by ten pomógł w rozprawie ze spiskowcami. Najprawdopodobniej Dziecko Przeznaczenia odnalazło zaginionych ludzi oraz wiadomość, a następnie skonfrontowało ją z Francisem. Sam supermutant albo zginął z ręki gracza, albo opuścił miasto ruszając na Pustkowie, by znaleźć sposób odpokutowania swych czynów.

WystępowanieEdytuj

Francis występuje jedynie w Fallout 2.

Więcej w Fandom

Losowa wiki