FANDOM

Gametitle-FO2
Gametitle-FO2

Frank Horrigan - żołnierz Enklawy, agent Secret Service, jedyny znany mutant w szeregach Enklawy.

Biografia

Frank urodził się w 2211 roku. W roku 2236, pomiędzy lipcem a sierpniem, jeszcze jako żołnierz, Frank wszedł w skład misji, mającej na celu eksplorację zniszczonej Bazy Wojskowej Mariposa. We wrześniu tego roku, naukowcy odkrywają tam wirus FEV, a mutacje zaczynają pojawiać się u tych którzy mieli z nim styczność. Horrigan jest jedną z tych nieszczęsnych osób. Centrala szybko odsyła go do Enklawy, celem dalszych badań.

Dokładne daty pozostają nieznane, jednak pomiędzy 2236 a 2238, u Franka Hoorigana postępuje przemiana w mutanta. Jest trzymany pod wpływem środków uspokajających i operują go technicy Enklawy. W styczniu 2239 roku, przeprowadzane testy zaczynają ukazywać negatywne skutki. Wtedy zostaje wydana decyzja, że Frank jest gotowy do działań operacyjnych. Tak dla bezpieczeństwa...

F horrigan

Po serii udanych misji, z końcem marca 2239 roku, Enklawa tworzy zmodyfikowaną wersję Pancerza Wspomaganego, który będzie wstanie pomieścić rozrośniętego Franka. Frank Horrigan staje się niezależny od Enklawy. Po połączeniu go z jego pancerzem, staje się od niego uzależniony, gdyż zapewnia mu on dopływ "leków" i środków potrzebnych do życia.

Horrigan był mutantem, ale potworem był już zanim zetknął się z FEV - miał liczne problemy psychiczne. Ważnym spostrzeżeniem jest, że Frank nigdy nie uważał siebie za mutanta. Takie opinie wygłaszali jedynie naukowcy w Enklawie, ale woleli używać słowa "eksperyment", ale i tego nie mówili nigdy w jego obecności. Większość żołnierzy miała Horrigana za chodzącą atomówkę, coś co zbudowali jajogłowi i nigdy specjalnie nie obchodziły ich jego mutacje. Wiekszość miała go za świra, jednak byli też żołnierze którzy chcieli brać z nim udział w misjach.

Horrigan był zawsze lojalny wobec Prezydenta, Enklawy i sił zbrojnych - tą lojalnością cechował się jeszcze przed kontaktem z FEV, jednak została ona wzmocniona przez Prezydenta w skutek licznych prób prania mózgu i testów uskutecznianych przez Enklawę. Niska inteligencja Horrigana (chociaż nieco zwiększona przez FEV) sprawiła, że program prania mózgu łatwo odniósł pożądany skutek.

Horrigan został zabity w 2242 roku przez Dziecko Przeznaczenia, które później zniszczyło również całą Enklawę.

Wyposażenie

Ubrania Broń Inne przedmioty Przy śmierci
Pancerz Horrigana Karabin Plazmowy Ostatniego Bossa
Nóż Ostatniego Bossa
- -

Ciekawostki

Występowanie

Frank Horrigan jest głównym wrogiem w Fallout 2 i był gadająca głową udźwiękowioną przez Michael Dorna (który również wcielił się w głos Marcusa).

Galeria

Antagoniści w Serii Fallout
Symbolenklawy Enklawa Symbolenklawy