Fandom

Krypta

Fred (Van Buren)

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Mini-FOV Logo.png Ten fragment bazuje na Van Buren i nie jest potwierdzony przez kanon Fallouta.

Pośród brudnych, bezradnych i wątłych ludzkich niewolników Rezerwatu jeden znacząco się wyróżnia. Znany jedynie jako "Fred", niewolnik ten zdołał przetrwać najdłużej spośród wszystkich, którzy przybyli i w końcu zmarli. Przez ponad pięć lat Fred harował w głębinach Podpoziomów, szuflując węgiel, nosząc skrzynie i będąc obiektem brutalnych zabaw ghuli. Z czasem ghule nabrały szacunku dla Freda i jego niemal nadnaturalnej wytrzymałości. Nawet do tego stopnia, że jeśli ghul zostałby przyłapany na dręczeniu Freda, zostałby surowo ukarany.

Fred jest sporym mężczyzną po czterdziestce. Kiedy przybył do Rezerwatu, był chudym, trzydziestoparoletnim człowiekiem, który wydawał się nie być zdolnym do wydostania z mokrej papierowej torby. Jednakże, przez pięć lat ciężkiej pracy i skąpego żywienia, Fred stał się fizycznie potężny. Nikt nie jest pewny jak, ale Fred wziął się do niewolniczej pracy tak, jak genetycznie predysponowany kulturysta do ciężarów. Twarz Freda może zdradzać ból i niewygody niewolnictwa, lecz jego ciało wzkazuje na silnego wojownika.

Fred jest dla gracza źródłem informacji i, ewentualnie, uczestnikiem powstania niewolników. Jeśli Fred jest poza zasięgiem wzroku swojego nadzorcy, może on porozmawiać z graczem. Gracz musi jednak zdobyć zaufanie Freda, zanim jakiekolwiek powstańcze plany będą mogły mieć miejsce.

Występowanie w grachEdytuj

Fred nie pojawił się w żadnej z opublikowanych gier. Miał występować w Van Burenie, czyli anulowanym Falloucie 3 tworzonym przez Black Isle.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki