Fandom

Krypta

General Atomics International

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

General Atomics International
Dział przemysłu:

Robotyka

Produkty:

Liberty Prime (razem z RobCo Industries)
Pan Złota Rączka
Pan Wyrwiflak
Robomózg
Niektóre części Karabinu laserowego AER9

Państwo:

Stany Zjednoczone

General Atomics International - przedwojenna firma. Masowy producent robotów do czasu wybuchu Wielkiej Wojny.

PrzeglądEdytuj

Firma ta jest bardzo dobrze znana z robotów takich jak Pan Złota Rączka, Pan Wyrwiflak i Robomózgów, oraz reaktorów atomowych i generatorów (które były wykorzystywane min. w Kryptach) a także z robota zwanego Liberty Prime.

ProduktyEdytuj

Pan Złota RączkaEdytuj

Główny Artykuł: Pan Złota Rączka

Robot ten został zaprojektowany jako pomoc domowa oraz do celów defensywnych. Używa w tym celu swojej piły tarczowej oraz miotacza ognia. Pan Złota Rączka ma funkcję porozumiewania się, a jego akcent jest angielski.

Pan WyrwiflakEdytuj

Główny Artykuł: Pan Wyrwiflak

Wyrwiflak jest militarną wersją Pana Złotej Rączki, używaną w Armi USA. Jest wyposażony w karabin plazmowy, miotacz ognia oraz ma silniejszy pancerz niż zwykły Pan Złota Rączka.

RobomózgEdytuj

Główny Artykuł: Robomózg

Robomózg został skonstruowany na zamówienie Armi USA i sektora cywilnego. Jako jednostek centralnych, roboty te miały organiczne mózgi. Mogły używać broni takiej jak karabin szturmowy lub laserowy.

WystępowanieEdytuj

General Atomics International jest tylko wspomniany w Fallout 3, ale produkty tej firmy pojawiają się we wszystkich grach z serii Fallout.

Przedwojenne firmy

Więcej w Fandom

Losowa wiki