FANDOM

Geck

GECK

Generator Ekosystemu Cudownej Krainy lub G.E.C.K. (ang. Garden of Eden Creation Kit) to urządzenie będące na wyposażeniu nielicznych Krypt. Jego zadaniem była pomoc mieszkańcom Krypt w tworzeniu miejsc zdatnych do życia na powierzchni po opuszczeniu swoich dotychczasowych miejsc zamieszkania. G.E.C.K został stworzony przez Stanisława Brauna.

Fallout 2Edytuj

W Fallout 2, odnalezienie G.E.C.K'a dla Arroyo jest podstawową misją Wybrańca.

Przedmiot
Generator Ekosystemu Cudownej Krainy
Geck
Waga:

10 funtów

Cena:

0

Misja:

Znajdź GECK'a dla Arroyo

Gametitle-FO2
Gametitle-FO2

Fallout 3Edytuj

Informacji o GECK'u, Przybyszowi z Krypty dostarcza Stanislaus Braun, który uwięził jego ojca, który udał się do niego w tym samym celu. W Fallout 3, G.E.C.K'a można znaleźć w Krypcie 87 podczas wykonywania misji Poszukiwanie Rajskiego Ogrodu. Niestety korytarz, który do niego prowadzi jest śmiertelnie napromieniowany i żaden normalny człowiek nie jest w stanie się do niego dostać. Po zdobyciu GECK'a, bohaterowi odbiera go Enklawa, która próbuje zainstalować go w Oczyszczalniku i wykorzystać do własnych celów. Jak się okazało GECK, posiada o wiele większe zdolności niż terraformowanie terenu, nie nadającego się do niczego. GECK był w stanie odbudować całe Stołeczne Pustkowia.

Przedmiot
Generator Ekosystemu Cudownej Krainy
GECK FO3
Efekty:

Poszukiwanie Rajskiego Ogrodu

Waga:
Cena:
 
Gametitle-FO3
Gametitle-FO3

Mbox stub
Zalążek
Ten artykuł to jedynie zalążek, zawiera jedynie szczątkowe informacje o temacie. Możesz pomóc Krypcie poszerzając go.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki