Fandom

Krypta

Glenda Close

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Postać
Glenda Close
Glenda.gif
Rasa:

Człowiek

Powiązanie:

Łupieżcy

Rola:

Medyk

Lokacja:

Newton

Występowanie:

Fallout Tactics

Glenda Close jest jednym z NPC przebywającym na terenie miasta Newton, wraz z trzema innymi wysokimi przedstawicielami ruchu Łupieżców. Czasowo dołącza do drużyny Wojownika.

HistoriaEdytuj

Glenda Close to Kierownik Oddziału Medycznego ruchu Łupieżców . Kobieta o kruczoczarnych włosach i przenikliwym spojrzeniu. Kieruje badaniami medycznymi, a także organizuje pomoc medyczną na polu walki. Jest głęboko religijna, bardzo szanuje wiarę swego ludu. Ostatnio usiłuje się podźwignąć po przeżytym zawodzie miłosnym.

Cechy postaciEdytuj

Rasa: Człowiek, Płeć: Kobieta, Wiek:19, Poziom:11 , Ranga: Kadet, wyposażenie: karabinek Steyr

Atrybuty główne

Atrybuty pochodne

Umiejętności: Ręczna broń palna 117%, Pierwsza pomoc 168%, Lekarz 122%

Cechy opcjonalne: Dobrotliwość

Profity: Orientacja, Dziecko-kwiat .

CytatyEdytuj

  • Jestem Glenda Close, Pierwsza Doktor Ruchu! To dla mnie zaszczyt, że mogłam zawrzeć z tobą znajomość, Przepiękny.
  • Przepraszam za moje słowa, ale jesteś jak świetlisty anioł w epoce ciemności. Czuję jak pulsuje we mnie twoja energia, niczym sfazowany induktor napięcia! *Prowadź mnie w bezpieczne miejsce, dopóki me nogi wciąż słuchają elektro-komend mojego mózgu. Na pewno przysłał cię „Jego Przepustowość”. Dziękuję ci za dar o Najświętszy.
  • Udało ci się doprowadzić mnie do bezpiecznej przystani . Dziękuję . Nie wiem jak wyjaśnić tę energię uczuć między nami . Chyba tylko mogę powiedzieć…”Kocham Cię”. Jeśli zajrzysz w głąb swojej duszy, przekonasz się, że czujesz to samo!
  • Będzie nam trudno przezwyciężyć różnice społeczne i różne choroby zakaźne, ale jeśli będziemy pracować razem, nie zatrzyma nas nawet samo Szatansoft. Zaczekam na ciebie w twojej kwaterze w bazie. Uważaj na siebie, Ukochany.

Za kulisamiEdytuj

Zgodnie z Fallout Bible 8 , jej pociąg do Wojownika jest nawiązaniem do filmu Fatalne zauroczenie z Glenn Close w roli głównej.

WystępowanieEdytuj

Glenda Close występuje tylko w grze Fallout Tactics.

Więcej w Fandom

Losowa wiki