Fandom

Krypta

Golgota

3336stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Location
Golgota
Icon landmark.png
Golgota.png
We wnętrzu:

Nowe Reno

"Przed tobą posępna równina usiana grobami. Okrwawione pale sterczą z ziemi z przywiązanymi do nich resztkami ludzkich zwłok..."

Golgota - cmentarz w okolicy Nowego Reno oraz miejsce kaźni dla dłużników i ludzi, którzy zadarli z mafią.

Golgota to zniszczone skrzyżowanie, które tworzy kształt krzyża. Wokoło niego usiane są krzyże oraz ciałą ponabinaje na pale. Pozostawione na słońcu ciała rozkładają się. Jeżeli posiadasz łopatę oraz dużo cierpliwości i czasu ta lokacja jest prawdziwą kopalnią złota, ze względu na dużą ilość cennych zakopanych tam rzeczy. W jednym z grobów znajduje się Coffin Willie, który jest ojcem Lenny'ego. Po odkopaniu opowiada nam o tym, że gdy przyszedł do Nowego Reno dla alkoholu i kobiet, kilka osób które nie tolerowały ghuli zakopały go żywcem, a nad nim postawili nagrobek z napisem "najgłupszy su****yn jaki postawił nogę w Nowym Reno".To wymarzone miejsce dla Hieny cmentarnej.

Golgota pełni również rolę miejskiego cmentarza.

WystępowanieEdytuj

Golgota występuje wyłącznie w grze Fallout 2. Wspomniana jest przez Stellę w Honest Hearts.

Więcej w Fandom

Losowa wiki