Fandom

Krypta

Gordon (Ghul)

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fallout 2 postać
Gordon
300
Rasa:

Ghul

Powiązanie:

Mózg
Gecko

Lokacja:

Gecko

Występowanie:

Fallout 2

Gordon - ghul mieszkający w Gecko nieopodal warsztatu Skeetera. Charakteryzuje się bardzo schludnym ubiorem i gładko zaczesanymi do tyłu włosami.

Jest jednym z przedstawicieli kultu Odnowy, rządzonego przez kretoszczura Mózga.

BiografiaEdytuj

Podczas rozmowy Gordon może opowiedzieć bohaterowi, że chciwość to klucz do sukcesu i zdradzić swój plan. Sporządził on pewne kalkulacje, z których wynika że naprawiając reaktor w Gecko i optymalizując go, miasto może sporo tym zyskać ze względu na to, że elektrownia w Kryptopolis nie wytrzyma więcej niż 15 lat, a reaktor w Gecko - bez naprawy - najwyżej 7 lat.

Naprawiając i optymalizując reaktor w Gecko można wytworzyć wystarczająco dużo energii aby zasilić Gecko oraz Kryptopolis. Wynika z tego, że Kryptopolis skazane jest na wykorzystanie energii wytwarzanej w Gecko. Kolejną częścią planu Gordona jest zawarcie umowy z Kryptopolis, na mocy której Gecko będzie dzieliło się swoją energią z Kryptopolis, a w zamian ghule otrzymają medyczną opiekę bez której - jak twierdzi Gordon - mieszkańcy Gecko nie przeżyją następnych 20 lat. Gordon prosi nas abyśmy zanieśli holodysk z jego raportem jakiejś ważnej osobie w Kryptopolis. Tą osobą jest senator McClure.

Ciekawostki Edytuj

  • Gordon "z Gecko" jest nawiązaniem do jednego z bohaterów filmu Wall Street - Gordona Gekko. Oprócz imienia bohatera, z filmu zapożyczono także słynny cytat - chciwość jest dobra[1].

Wstępowanie Edytuj

Gordon pojawia się tylko w Fallout 2.

Przypisy Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki