Fandom

Krypta

Haley

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fallout 3 postać
Haley
Haley.jpg
Rasa:

Człowiek

Powiązanie:

Brak

Rola:

Kupiec

Lokacja:

Sklep z narzędziami "U Haleya"

Występowanie:

Fallout 3 (DLC Point Lookout)

Ref id:

xx00ea80

Base id:

xx00ea7d

Gametitle-FO3 PL.png
Gametitle-FO3 PL.png

Haley jest jednym z mieszkańców Point Lookout. Jest kupcem i właścicielem Sklepu z narzędziami "U Haleya". Haley ma na sobie unikatowy strój Kombinezon mechanika.

BiografiaEdytuj

Haley pewnego dnia obudził się w środku sklepu, stąd nazwa sklepu - "U Haleya". Po obudzeniu się miał straszny ból głowy. Najwidoczniej, miał amnezję, ale postanowił żyć dalej w sklepie, skoro był praktycznie w pełni zaopatrzony. Klienci nie przestawali przychodzić, więc postanowił rozpocząć karierę kupca. Często robił interesy z mieszkańcami bagien, którzy zaopatrywali go w amunicję oraz broń. Haley posiada wyższą umiejętność naprawy niż inni kupcy w Point Lookout.

BugiEdytuj

Umiejętność naprawy Haleya można zwiększyć poprzez mały trik. Jest to w pewien sposób związane z wchodzeniem i wychodzeniem z jego sklepu. Powtarzając tą czynność za każdym wejściem i wyjściem zwiększamy jego umiejętność naprawy o 5 pkt. Niektórzy gracze muszą odejść trochę od jego chałupy inni muszą podróżować do innych lokacji, lecz zawsze poziom tej naprawy rośnie. Dzięki temu bugowi jego umiejętność naprawy może wzrosnąć do MAX 100. Jest tylko jeden warunek cały czas musi mieć na sobie swój oryginalny Kombinezon mechanika. Dzięki temu w końcu możemy przynieść unikatowe bronie i naprawić je do 100% kondycji.

WystępowanieEdytuj

Haley występuje tylko w Fallout 3 w dodatku Point Lookout.

Point Lookout (DLC)

Więcej w Fandom

Losowa wiki