FANDOM

Gametitle-FO3 PL
Gametitle-FO3 PL
Dobrze cię widzieć, przyjacielu.
Haley - jest jednym z mieszkańców Point Lookout. Jest kupcem i właścicielem Sklepu z narzędziami "U Haleya". Haley ma na sobie unikatowy strój Kombinezon mechanika.

Biografia

Haley pewnego dnia obudził się w środku sklepu, stąd nazwa sklepu - "U Haleya". Po obudzeniu się miał straszny ból głowy. Najwidoczniej, miał amnezję, ale postanowił żyć dalej w sklepie, skoro był praktycznie w pełni zaopatrzony. Klienci nie przestawali przychodzić, więc postanowił rozpocząć karierę kupca. Często robił interesy z mieszkańcami bagien, którzy zaopatrywali go w amunicję oraz broń. Haley posiada wyższą umiejętność naprawy niż inni kupcy w Point Lookout.

Rozkład dnia

Haley siedzi w swoim sklepie przez cały dzień sprzedając towar każdemu, kto do niego przychodzi.

Interakcje z graczem

Omówienie interakcji

Ogólne Usługi Zadania
Niezbędny: Icon cross
Niewolnictwo: Icon cross
Kompan: Icon cross
Nagroda: Icon cross
Kupiec: Icon check
Naprawa: Icon check
  • Naprawia do 50%
Doktor: Icon cross
Rozpoczyna zadania:
  • żadne
Bierze udział w zadaniu:
  • żadnym

Ekwipunek

Ubrania Broń Inne przedmioty Przy śmierci
Czapka wędrownego handlarza
Kombinezon mechanika
Nóż
Karabin myśliwski
- Klucz Haley'a

Błędy

  • Umiejętność naprawy Haleya można zwiększyć poprzez mały trik. Jest to w pewien sposób związane z wchodzeniem i wychodzeniem z jego sklepu. Powtarzając tą czynność za każdym wejściem i wyjściem zwiększamy jego umiejętność naprawy o 5 pkt. Niektórzy gracze muszą odejść trochę od jego chałupy inni muszą podróżować do innych lokacji, lecz zawsze poziom tej naprawy rośnie. Dzięki temu bugowi jego umiejętność naprawy może wzrosnąć do MAX 100. Jest tylko jeden warunek cały czas musi mieć na sobie swój oryginalny Kombinezon mechanika. Dzięki temu w końcu możemy przynieść unikatowe bronie i naprawić je do 100% kondycji.

Występowanie

Haley występuje tylko w Fallout 3 w dodatku Point Lookout.

Point Lookout (DLC)