Fandom

Krypta

Handel

3336stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Handel (ang. Barter) to jedna z umiejętności w grach Fallout, Fallout 2 i Fallout Tactics.

Opis: Handel i pokrewne działania. Umiejętność uzyskiwania wyższych cen przy sprzedaży i niższych przy kupnie.

Wartość początkowa:

Uwagi: W Fallout występuje bug, dzięki któremu od pewnego poziomu umiejętności ceny kupna danego przedmiotu są niższe niż sprzedaży, co pozwala na szybki zysk bez ryzyka. W Fallout 2 jak już wspomniano w opisie umiejętności Kradzież, Handel to alternatywa dla osób lubiących grać uczciwymi postaciami. W Fallout Tactics traci na znaczeniu, ale nadal warto zainwestować w niego trochę punktów, gdyż powraca do roli najlepszej umiejętności "zarobkowej".

Ciekawostka: W rzeczywistości to ang. trade tłumaczymy jako handel. Natomiast dosłowne tłumaczenie ang. barter to handel wymienny (w sensie towar za towar), co jest bardzo trafnym wyborem dla postnuklearnego świata, chociaż istnieje w nim także waluta jaką są kapsle, służące jako monety. Wymienianie towarów na kapsle jest szczególnie przydatne jeśli dostępność danego typu towarów jest duża, natomiast udźwig postaci jest niezbyt wielki.

Umiejętności w grach Fallout

Więcej w Fandom

Losowa wiki