FANDOM

Fallout postać
Harry
HARRY KRYPTA
Rasa:

Supermutant

Powiązanie:

Armia Mistrza
Jedność

Rola:

Dowódca garnizonu w Nekropolis

Lokacja:

Wododział (Nekropolis)

Występowanie:

Fallout

Wspomniany w:

Fallout 2

Harry - supermutant, dowódca oddziału Armii Mistrza stacjonującego w Nekropolis.

Biografia

Harry jest supermutantem, co oznacza, że choć jest duży i silny, to poziom jego inteligencji jest niski. Gdy Mistrz postanowił odszukać mieszkańców przedwojennych Krypt , wysłał m.in. do Nekropolis spory oddział swojej armii , której dowództwo powierzył właśnie Harry'emu. W 2162 do Nekropolis przybył człowiek zwany jako Przybysz z Krypty w poszukiwaniu Hydroporocesora. Przybysz po konsultacji z przywódcą Podziemnych Ghuli, postanawia naprawić pompę wodną znajdującą się w jednym z odciętych sektorów miasta.

Po dotarciu na miejsce napotyka garnizon supermutantów oraz ich przywódcę Harrego, uzbrojonego w Karabin laserowy, broniącego dostępu do urządzenia oraz wejścia prowadzącego do Krypty 12. Harry widząc Przybysza stwierdza, że „nie wygląda jak Ghul" co jest przykładem jego typowego rozumowania. Harry tak jak reszta supermutantów zginęła z jego ręki.

Zgodnie z informacjami zawartymi we Wspomnieniach Przybysza z Krypty , Harry będący jednym z ostatnich żyjących supermutantów, zabija Iana, jednego z towarzyszy.

Występowanie

Harry występuje w grze Fallout, a także jest wspomniany w Fallout 2. Jest jedną z gadających głów.