Fandom

Krypta

Jacoren

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Postać
Jacoren
FO01 Overseer Cinematic.png
SPECIAL:

7 6 4 5 7 5 2

Rasa:

Człowiek

Powiązanie:

Krypta 13

Rola:

Nadzorca Krypty 13

Lokacja:

Krypta 13

Występowanie:

Fallout

Wspomniany w:

Fallout 2

Aktor:

Ken Mars

Pliki dialogowe:

OVER.MSG

Gametitle-FO1.png
Gametitle-FO1.png

Jacoren[1] - nadzorca Krypty 13.

BiografiaEdytuj

Jacoren był całkowicie świadom eksperymentu prowadzonego przez Enklawę, zatem starał się robić wszystko, by Krypta pozostała zamknięta przez 200 lat zgodnie z tym czego wymagał Program. Ponieważ jest raczej mało prawdopodobne, by miał ponad 100 lat, więc wiedza o eksperymencie została mu prawdopodobnie przekazana przez poprzedniego Nadzorcę, zapewne jednego z jego rodziców.

Gdy uszkodzeniu uległ jedyny działający hydroprocesor Krypty 13, Nadzorca wysłał człowieka zwanego później jako Przybysz z Krypty na pustkowia, by znalazł on zastępczy hydroprocesor. W trakcie swych przygód Przybysz z Krypty pokonał armię supermutantów, co Nadzorca wykorzystał jako powód wygnania go z Krypty. Uznał, że Przybysz z Krypty mógłby zrujnować eksperyment poprzez zachęcenie ludzi do jej opuszczenia.

Pomimo wygnania Przybysza z Krypty, wielu ludzi zdecydowało się podążyć za nim. Nadzorca próbował ich zatrzymać, lecz został skazany na karę śmierci za swoje przestępstwo.

Powiedz mi o...Edytuj

Overseer.png

Concept art Nadzorcy

Możesz zapytać się Nadzorcy o następujące rzeczy:

CytatyEdytuj

  • I always thought of Fallout's story of drawing straws was something the Overseer thought of. "Look, someone has to go outside, and they may die out there, so let's draw straws". Someone, probably not the Overseer since he wouldn't have gone outside no matter what, demanded that EVERYONE draw a straw in order to be truly fair. But to be honest, the vault dwellers were simpy terrified of going outside, and terrified people do not always make the wisest decisions.

Anyway, when big dumb Larry drew the straw, maybe the Overseer saw a way to rid their limited gene pool of some really bad alleles. - Tim Cain na DAC forum

WystępowanieEdytuj

Jacoren występuje jedynie w Fallout.

PrzypisyEdytuj

  1. Jego imię występuje na rysunkach koncepcyjnych Fallouta

Więcej w Fandom

Losowa wiki