Fandom

Krypta

Jefferson (miasto)

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Jefferson FoT map.jpg

Mapa przedstawiająca miasto Jefferson

Pokryte gruzowiskiem miasto Jefferson jest pozostałością przedwojennego Jefferson City, będącego stolicą dawnego stanu Missouri. Jedna z grup Supermutantów wkroczyła na obszar miasta, zajmując je i zakładając tymczasową bazę w ruinach.

W 2197, po tym jak generał Simon Barnaky został wzięty do niewoli przez Wielkiego Inkwizytora Toccamattę, jednego z przywódców Supermutantów, Bractwo Stali wysłało oddział zwiadowczy (wyposażony m.in. w pojazd rozpoznawczy Skaut), by zweryfikował wiadomości o przetrzymywaniu w Jefferson generała. Zwiad zdementował wieści, jednak odkrył, że najprawdopodobniej znajduje się tu należąca do mutantów fabryka broni. Potwierdzeniem tych informacji miało być wykrycie czterech działających na terenie miasta generatorów prądotwórczych.

Wysłany niebawem oddział żołnierzy Bractwa mający wyłączyć fabrykę odkrył jednak, że Supermutanci nie produkowali w Jefferson broni, lecz w znajdującym się tu zaimprowizowanym laboratorium prowadzili badania nad bezpłodnością swojego gatunku.

Badania te prawdopodobnie miały na celu pomóc Supermutantom w rozmnożeniu swej populacji metodą naturalnej prokreacji, by móc stawić czoła zagrożeniu ze strony Kalkulatora.

CytatyEdytuj

"Ależ z was głupcy! Myślicie że walcząc z nami pomagacie żyjącym na pustkowiach ? my jesteśmy ich ostatnią nadzieją. Groza z zachodu nie zna litości, współczucia ani strachu i nie zatrzyma się, dopóki nie zabije wszystkiego co żywe".

"Tylko Super mutanci mogą powstrzymać to zagrożenie, a to laboratorium jest nam potrzebne, żeby zwiększyć naszą liczebność. Walczysz po stronie ignorancji, a Ja walczę o ocalenie" . - Dowódca placówki badawczej Supermutantów

Występowanie w grzeEdytuj

Jefferson występuje wyłącznie w Fallout Tactics.

Misje w Fallout Tactics

Więcej w Fandom

Losowa wiki