Fandom

Krypta

Joanne Lynette

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fallout 2 postać
Joanne Lynette
Lynettetwarz.png
SPECIAL:

4SI, 7PE, 5WT, 7CH, 7IN, 6ZR, 5SZ

Rasa:

Człowiek

Powiązanie:

Kryptopolis

Rola:

Pierwszy Obywatel

Występowanie:

Fallout 2

Joanne Lynette - Pierwszy Obywatel Kryptopolis.

BiografiaEdytuj

Lynette Prosi Dziecko Przeznaczenia aby załatwił problem elektrowni w Gecko, a także aby przekazał randnemu Westinowi w RNK holodysk z pewnymi informacjami.

Lynette ma ekstremalnie ekonomiczno-zarządzającą duszę i podporządkowywała sobie wszystko i wszystkich od zawsze. Była wychowywana bezstresowo i nabyła mając 5 lub 6 lat manię wielkości i już nigdy nie była taka sama. Zawsze wiedziała, że będzie przewodzić obywatelom Krypty 8, i władza uderzyła jej do głowy.

Jest przywódcą Kryptopolis od wielu, wielu lat i widziała wszystko co pustkowie ma najgorszego do zaoferowania - lecz zamiast pomagać biednym którzy przybywają do Kryptopolis, uważa, że przybysze z pustkowi nie są wystarczająco inteligentni i sterylni, żeby korzystać z wszystkiego, co Kryptopolis może dać. Pracuje za ciężko i za długo, ma wrażenie, że ma ciągle za mało czasu, i nie ma go zbyt dużo dla siebie, a każdy kto z nią rozmawia, w jej mniemaniu, marnuje jej czas. Jeśli ktoś kwestionował jej decyzje, padał on ofiarą ataku z jej strony.

Nie miała żadnych związków, dopóki nie zaczęła romansować z Westinem z RNK pod koniec Fallouta 2.

Lynette wykorzystywała do swojej propagandy wszystkie negatywne incydenty z wszystkimi z zewnątrz aby zatrzymać swoich obywateli w Kryptopolis. Każdy wierzył w jej słowa, więc uważano przybyszów za "zło ostateczne". Uważała, że ludzie którzy wyszli z Krypty 8 są lepszymi ludźmi: ekonomicznymi, mądrzejszymi i praktyczniejszymi od "śmieci" poruszających się po pustkowiach.

Wybory, które odbyły się po zniszczeniu Enklawy, Starszy Członek Rady Kryptoplis, McLure został wybrany Pierwszym Obywatelem, zastępując Lynette, która przeszła na emeryturę i zyskała tytuł Honorowego Członka Rady. Udała się na południe, do Cienistych Piasków aby spotkać się z prezydentem RNK. Była odpowiedzialna za wiele regulacji prawnych, które zbliżyły do siebie Republikę i Kryptopolis.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej pierwsze imię jest przedstawione jako "Joanne" w dialogu z Wallacem, lecz jest to raczej "Joann" (lub coś w tym typie). Jest przedstawione w jednej z kończących grę cutscenek dla Kryptopolis. Są to jedyne miejsca w których jej pierwsze imię jest wymienione.

WystępowanieEdytuj

Występuje tylko w Fallout 2, jako Gadająca Głowa mówiąca głosem Cree Summers. Wspomniana jest również w Bibli Fallouta 3.

Więcej w Fandom

Losowa wiki