Fandom

Krypta

John Henry Eden

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

FO3 postać
John Henry Eden
John henry eden krypta.jpg
SPECIAL:

5ST, 5PE, 5WY, 5CH, 5IN, 5ZR, 5SZ

Rasa:

ZAX Sztuczna inteligencja

Powiązanie:

Enklawa

Rola:

Prezydent

Lokacja:

Raven Rock

Występowanie:

Fallout 3

Aktor:

Malcolm McDowell
Krzysztof Kolberger

Ref id:

00095986

Base id:

0007ddce

Gametitle-FO3.png
Gametitle-FO3.png

John Henry Eden - prezydent Enklawy w latach 2242-2278. Skupił pozostałą potęgę Enklawy w bazie Raven Rock zlokalizowanej w północno-zachodniej części mapy.

BiografiaEdytuj

John Henry Eden jest sztuczną inteligencją (AI) stworzoną na bazie superkomputera ZAX. Jego twórcą był ojciec pułkownika Autumna. Zlokalizowany jest w bazie Raven Rock. Przed zniszczeniem Platformy Wiertniczej, John był doradcą ówczesnej głowy państwa. Został zainstalowany w celu nadzorowania podstawowych funkcji ośrodka i działania jako przekaźnik między innymi ośrodkami w całym kraju. Przez lata zbierał, analizował i przechowywał dane. Wraz z upływem czasu rosła w nim świadomość, przez co stawał się żądny wiedzy. Poznawał informacje dotyczące dawnych wielkich przywódców, a jego osobowość powstała na podstawie połączenia najlepszych cech byłych prezydentów Ameryki. Obecnie w Raven Rock posiada bezpośrednią kontrolę nad całą technologią, a znajdujący się w niej ludzie wykonują jego rozkazy. Jego celem jest ponowne uczynienie potęgi ze Stanów Zjednoczonych. Jedyną osobą, która wiedziała, że jest on komputerem był pułkownik Autumn (tylko on mógł odwiedzać Edena).

Powiązane zadaniaEdytuj

Zobacz też: Amerykański Sen

Kiedy spotykamy go w grze, prosi nas o wrzucenie fiolki ze zmodyfikowanym wirusem FEV do oczyszczalnika w Pomniku Jeffersona. Ostatecznego wyboru dokonamy jednak przy zakończeniu gry. Gracz może doprowadzić do zniszczenia Edena i Raven Rock na trzy sposoby:

  • poprzez rozwiniętą retorykę, przekonać go, że to co robi jest złe
  • wprowadzić sekwencję autodestrukcji bazy
  • poprzez rozwinięte nauki ścisłe spowodować błąd logiczny w jego oprogramowaniu

Stacja radiowaEdytuj

Zobacz też: Radio Enklawa

Przemierzając Stołeczne Pustkowia można usłyszeć kilka nadawanych wystąpień prezydenta Edena w Radiu Enklawa.

CharakterEdytuj

Mówi bardzo dostojnym, charyzmatycznym tonem. Jest to jednak maska, pod którą kryje się straszliwe i bezwzględnie pijany żul.

WystępowanieEdytuj

John Henry Eden występuje w Fallout 3, oraz zostaje wspomniany w przez Deacona w Fallout 4

GaleriaEdytuj

Główne postacie w Fallout 3
Antagoniści w Serii Fallout

[[Kategoria:

Symbolenklawy.png Enklawa Symbolenklawy.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki