Fandom

Krypta

Junction City

3381stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Scene junkcity.jpg

Bramy Junction City

Junction City fbos.jpg

Mapa przedstawiajaca Junction City

Junction City to średniej wielkości miasto , zbudowane na gruzach ( z dosłownie wszystkiego co było pod ręką ) przedwojennego Junction City w dawnym stanie Kansas . Leży w prostej linii na zachód od Kansas City Miasto to przyjęło jednoznacznie wrogą postawę wobec Wschodniego Bractwa Stali , a jego niezależna postawa wzmocniła się po zwycięstwie nad Androidem Kalkulatora .

Jedyną rzeczą jaką zastanawiało skrybów Bractwa to w jaki sposób obrońcy miasta wygrali potyczkę nie dysponując ciężką bronią ; Android tej klasy może bowiem wmieść z powierzchni ziemi kilka takich wiosek jak Junction City nie przecierając sobie nawet uszczelki . Kluczem do poznania tej zagadki jest zebranie części zniszczonego robota , tak więc szybo wysłano do miasta oddział żołnierzy bractwa . Jednak na miejscu spotkała ich niemiła niespodzianka : części znajdowały się w posiadaniu wielu osób , które nie były chętne ich oddać . Ponadto do Junction City ruszył spory oddział ruchu Łupieżców uzbojony w nowoczesny sprzęt ( m.in. Karabiny laserowe i plazmowe ) zakładając obóz w pobliżu miasta i terroryzując je chcąc również zdobyć elementy robota . Burmistrz po krótkich negocjacjach postanowił oddać części robota w ręce Bractwa w zamian za pozbycie się Łupieżców z okolicy .

Po odzyskaniu wszystkich części Androida wstępne analizy skrybów Bractwa wykazały , że robot był uszkodzony po wcześniejszym starciu z Supermutantami . Potwierdziły to opisy starcia przekazane przez wieśniaków oraz zaschnięta krew Mutanta , którą znaleziono na szczątkach maszyny . Kolejne badania pozwoliły ustalić , że uszkodzony układ sterowania przegrzał się , co doprowadziło do eksplozji .

Ponadto oddział prawdopodobnie zwerbował w szeregi Bractwa zdolnego mechanika – młodą kobietę o imieniu Casey Barrett . Casey zastąpiła starszego mechanika Coopera , który zginął od wybuchu miny – pułapki umieszczonej w zdobycznym pojeździe .

Wykonanie misjiEdytuj

Do napisania

Występowanie w grzeEdytuj

Junction City występuje wyłącznie w grze Fallout Tactics.

Misje w Fallout Tactics

Więcej z Fandomu

Losowa wiki