Fandom

Krypta

Kafejka Niespełnionych Marzeń

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Location
Kafejka Niespełnionych Marzeń
Icon landmark.png
Kafejka niespełnionych marzeń.png
Oznaczenie na mapie:

Kafejka Niespełnionych Marzeń

Kafejka Niespełnionych Marzeń - spotkanie specjalne w Fallout 2 będące nawiązaniem do pierwszej części gry Fallout.

OpisEdytuj

W spotkaniu znajduje się bar Sokół Maltański, a w nim Ochłap, Set, Tandi oraz kilku niekanonicznych głównych bohaterów (domniemanych Przybyszów z Krypty). Postacie wspominają dawne czasy. Jeżeli zdejmiemy pancerz, Ochłap się do nas przyłączy.

Cytaty Edytuj

  • Ta czarnowłosa dostała robotę tylko dlatego, że przespała się z *wszystkimi* grafikami z zespołu. I z programistami. I z szefem projektu. Chłopami tak łatwo manipulować. Pokaż im trochę ciała, a zaczną ci jeść z ręki.
  • Nikomu jeszcze o tym nie mówiłam, ale w Fallout 1 Ian często... gapił się na mnie tak jakoś dziwnie. Czułam się skrępowana. Chciałam nawet porozmawiać o tym z projektantami, ale doszłam do wniosku, że dopóki Ian nie weźmie się do obmacywania nie będę robić awantury. Ian był całkiem przystojny, tylko mógłby zrobić coś z tą swoją fryzurą.
  • Wychodziłem ze skóry, żeby to psisko dotrwało do końca Fallout 1, ale pod koniec nie było łatwo. Po prostu nie był dość silny! Uwielbiałem tego kundla. Szkoda, że nie mógł wystąpić w animacji końcowej. Był taki gracz, Vince DeNardo, który wreszcie znalazł sposób. Zamykał psa w pomieszczeniu z polem siłowym na każdym poziomie, żeby nie stała mu się krzywda. Możecie mi wierzyć, nie było to łatwe zadanie. Ale chyba w końcu mu się to udało! - czego dowodem jest stojąca tuż obok psina.
  • Widzisz czarnoskórego bohatera gry. Przygląda ci się ze złością. Pierwotnie to ja miałem wystąpić w grze Fallout 1. Rzecz jasna, nie miałem nic do gadania Po prostu powiedzieli, że mają "za dużo animacji". "Za dużo klatek" - to powiedzieli. Ale ja jestem czarny! Łapiesz już, o co biega? Za każdym razem, kiedy już myślisz, że do czegoś doszedłeś, jakiś białas zmienia reguły gry.

CiekawostkiEdytuj

Jeśli zaatakujemy Ochłapa nie mając go w drużynie to w jego obronie pojawi się postać imieniem Mel. Jest to nawiązanie do filmu Mad Max 2 - Wojownik Szos i do jego głównego bohatera granego przez Mela Gibsona.

WystępowanieEdytuj

Kafejka Niespełnionych Marzeń występuje jedynie w Fallout 2.

Więcej w Fandom

Losowa wiki