Wikia

Krypta

Kanion Syjon

Dyskusja0
3103strony na
tej wiki
Honest Hearts location
Kanion Syjon
Icon landmark
580px-Zion angels landing view
Kanion Syjon - przedwojenny park narodowy, znajdujący się w stanie Utah.

PołożenieEdytuj

Park Narodowy leży około 300 km na północny zachód od Nowego Vegas, w stanie Utah.

HistoriaEdytuj

Kanion Syjoński został oszczędzony przez Wielką Wojnę i tak jak przed nią była to dzika nienaruszona przez człowieka pustynia. W czasach po bezpośrednim następstwie wojny znane są losy jednego człowieka, Randalla Clarka. Powoli zaczynał tracić rozum, gdy do parku zawitała grupa Meksykanów, która nazwała to miejsce "rajem". Ten nie nawiązał z nimi kontaktu, ale subtelnie im pomagał gdy tego potrzebowali. W 2096 roku grupa mieszkańców Krypty 22 zarażona wirusem Beauveria Mordicana przybyła do parku i zaczęła zabijać oraz pożerać Meksykanów. Clark zabił mieszkańców Krypty, ale zaprzyjaźnił się z Sylvie, którą złapał w pułapkę na niedźwiedzie. Przerodziło to się w związek, który zaowocował dzieckiem. Jego ukochana zmarła jednak z powodu przedawkowania leków przy porodzie. Dziecko urodziło się martwe.

W 2108 roku na obszar parku przybyła grupa zdziczałych ghuli, Clark zabił je zanim zaczęły stwarzać jakiekolwiek problemy. Piętnaście lat później, tam gdzie obóz rozbiła grupa Meksykanów, swój rozbiła grupa dzieci. Teraz stary Clark pilnował ich cały czas aby nie powtórzyła się historia z poprzednimi lokatorami obozu. Mimo to nigdy nie nawiązał z nimi kontaktu. Dla dzieci był "Ojcem Jaskini". Dzieci bolało jego odejście dlatego żyły w swojej niewinności oraz spokoju jeszcze przez wiele lat, przedwojenny świat był dla nich tematem tabu.

Pokój nie trwał wiecznie. Do Kanionu dotarła grupa misjonarzy z Nowego Kanaan. Samo w sobie nie było to zagrożeniem, jednak ich przybycie było skutkiem najazdu na ich osadę przez Białe Nogi. Joshua Graham oraz Daniel przyrzekli sobie chronić przed nimi zamieszkujące Kanion plemiona. Daniel chciał ewakuować je przez "Wielkie schody" natomiast Joshua chciał zostać i walczyć.Każda z tych decyzji wymaga od każdego z plemion wyrzeczenia się własnej tożsamości.

W 2281 roku do Kanionu przybyła ekspedycji Karawany Radosne Szlaki, która chciała otworzyć szlak handlowy do Nowego Kanaan. Karawana wpadła w pułapkę zastawioną przez Białe Nogi a jej wszyscy członkowie, poza Kurierem zostali zabici. Jego działania na zawsze zmienią obraz Syjonu...

LokacjeEdytuj

WystępowanieEdytuj

Kanion Syjon występuje jako główna lokacja w DLC do Fallout: New Vegas pod tytułem Szczere Serca.

Więcej od Wikii

Losowa wiki